Eli olen laittamassa tohon mun rimpula 02:een ruiskua,niin millä tavalla olis järkevää tehdä noi tankin bensalinjat? Tarvitaanko Catch-tankkia eli väli tankkia /surge tankkia samoja asioita näillä veistelen,että kaikki ymmärtää. Pumppuna mulla on se MSD ns:500hv pumppu. Kannattaako se asentaa auton alle vai laitanko takaluukkuun eli suoraan tankista?Olisko jollain omia projekti kuvia kuinka on laittanut ja miksi?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
02 Tankki
Collapse
X
-
Minä ajattelin ainakin omaani (e30) laittaa pumput konttiin ja suodattimet myös.
Tekee siistin telineen pumpuille ja suodattimille konttiin johon ne mielestäni on helpompikin asentaa kuin esim. pohjan alle.
PPF:n projekti sivuilla on aika paljon selkeitä kuvia joissa tankki ja pumput peräkontissa, suurin osa kylläkin E30:siä mut kuitenkin.
Ja pysyyhän ne kontissa siistinä kaikesta paskasta ja saa siististi laitettua.
-
-
Mulla oli aiemmin normaali ruiskun pumppu kontissa ja jaksoi kyllä imeä tankista originaali-imuputkea käyttäen. Ongelma oli että hörppi ilmaa kurveissa kun tankki oli alle puolivälin. Huono asia jos hypoteettisesti olis esim. sellainen tilanne että tulee nätissä sivuluisussa risteyksessä tms. ja veto loppuu kuin veitsellä leikaten. Laitoin siirtopumpun ja catch-tankin. Sittemmin laitoin e30 tankin sisään tulevan pumpun mikä käy pienellä sovituksella -02:een, ja se toiminee myös. Ei ole kyllä paljon testailtu kunnon kanttailua sen jälkeen.
Comment
-
-
Originally posted by T3Tankit samat, mutta ruiskumallissa on anturi lähtöineen erilainen. Riittää siis, kun vaihtaa ruiskumallin anturin siihen apukuskinpuoleiseen tankkiin.
Onkohan toiminnan kannalta paljon vaikutusta laittaako pumpun konttiin vai auton alle?“Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson
Comment
-
Comment