Announcement

Collapse
No announcement yet.

1502 1.6 termostaatti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dre
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2003
    • 1805
    • Heinävesi

    1502 1.6 termostaatti

    Eli missä tollasen kaasarimosan termostaatti on? Entinen omistaja on laittanut flektin toimimaan kytkimen kautta ja kytkin on kojetaulussa, varmuuden vuoksi vielä johdotkin katkottu flektin päästä. Meinasin jos saisin tuon flektin toimimaan termostaatin kautta niin ei tartteis koko ajan kyyläillä mittareita ja käännellä vipuja edestakaisin.
  • Tzeimi
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2004
    • 2067
    • Banshee - Jyväskylä

    #2


    Auttaako?

    Eikö sulla ole termostaattia ollenkaan vai onko niin, että vesikierrossa ei ole flektiä ohjaavaa anturia ollenkaan? Sähköflekti... mikähän on ollut alkuperäisessä vikana?
    Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
    & 02 tulpo saniteetti dyno




    Älä väkisin, ota isompi vasara.
    If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

    Comment

    • dre
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2003
      • 1805
      • Heinävesi

      #3
      Täytyypä huomenna tutkailla päivänvalossa. Eiköhän tuosta jotain apua luulis olevan. Mihin kohti tuo alkuperäinen flekti sijoittuu? Tuo taitaa olla viskolla toimiva?

      Comment

      • Tzeimi
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2004
        • 2067
        • Banshee - Jyväskylä

        #4
        Ei viskoa, vaan ihan vanha kunnon pulttikiinnitys (4x M6) vesipumpun päähän.
        Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
        & 02 tulpo saniteetti dyno




        Älä väkisin, ota isompi vasara.
        If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

        Comment

        • superfast
          Bimmer Fanatic
          • Sep 2004
          • 567
          • Kurikka

          #5
          Luulisin et samalla lailla ollu ku E21 eli kiinteesti propelli vesipumpussa:think

          Olimpa hidas
          E60 525 Msport
          E36 318ti compact

          Comment

          • dre
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2003
            • 1805
            • Heinävesi

            #6
            aha, no tuo mun flekti on syylärin etupuolella ja ihan sähköinen versio. Saakohan tuota mitenkään sitten toimimaan termostaatin kautta, ettei tartteis koko ajan napista käännellä on/off? Vai veivaanko nykyisen suosiolla lepikkoon ja hommaan jostain alkuperäisen?

            Comment

            • racing02
              BTCF Member
              • Nov 2004
              • 2041
              • Riihimäki

              #7
              Kyllähän sen saa, mutta sun pitäis jostain hommata sopivanlainen anturi ja sitten keksiä paikka sille. Yleensä flektin anturi on syylarin alareunassa, mutta sulla ei varmaankaan löydy paikkaa. Helpompi ratkaisu olis se alkuperäinen propelli tai sitten antaa vaan sen sähköpuhaltimen pyöriä jatkuvasti. Ei ainakaan kannata keittää konetta sen takia että unohtuu mittarin seuraaminen hetkeksi!

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎