Mitenköhän yritit? Kahvat sun muut irti, ovipahvi irti, ylä- ja alasaranat molemmat kolmella kasin pultilla irti. Stoppari myös ensin irti, se voi olla paha koska tappi taitaa olla niitattu. Aika suoraviivainen operaatio kuitenkin. Saranatappeja ei kannata alkaa hakkaamaan, koska ne on pirun tiukassa.
Se on kai vähän niitattu päästään, mutta se pitää vaan lyödä väkisin läpi. Kaiketi ylöspäin pitäisi lähteä helpommin. Tai sitten se pää pitäis jollain hioa pois. Yleensä noissa on ovet olleet jo aiemminkin irti mutta noin se varmaan alunperin on ollut.
Kannattanee jättää se stoppari kokonaan auton koriin kiinni, eli ottaa se irti ovesta "koko pakettina". Kurkista oveen sisälle, ikkuna YLÖS veivattuna, niin huomaat, miten se irroitetaan. :think Kannattanee varata kaveri "ovea pitämään", kun nysväilet pultteja/ruuveja auki.
Last edited by nullzwei; 04-12-2006, 10:07.
Reason: veivasin ikkunan ylös
Kannattanee jättää se stoppari kokonaan auton koriin kiinni, eli ottaa se irti ovesta "koko pakettina". Kurkista oveen sisälle, ikkuna YLÖS veivattuna, niin huomaat, miten se irroitetaan. :think Kannattanee varata kaveri "ovea pitämään", kun nysväilet pultteja/ruuveja auki.
Comment