Announcement

Collapse
No announcement yet.

bmw 2002 "turboon" jarruja/kytkin/loota

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mettis
    Bimmer Rookie
    • Mar 2003
    • 83
    • mynämäki

    bmw 2002 "turboon" jarruja/kytkin/loota

    minkälaisia palikoita porukka käyttänyt? omassa edessä e21 323:sen levyt+volvon nelimäntäiset satulat ja takana e30 levyt ja sierran satulat, mitenkäs toi jarrupääsylinteri? riittääkö 2002:sen oma vai löytyykö jostain muusta bmw mallista sopiva isompi? e30:sen näyttäis ainakin sopivan tehostajaan kiinni, pieni pituus ero oli kylläkin varressa..ja minkä kokoisia e30:sen pääsylkkyjä löytyy?
    ja sitten toi laatikko, paikoillaan 265:nen getrac, kopassa oma kytkinsylinteri mikä sille kaveriksi lootan puolelle vai käykö siihen ihan toi 265:sen oma (jota ei ole..)
    peränä 750:sen iso lukkomurikka mistä osista kannattaisi kardaani kasata, nurkissa vain 02:sen omia ja e30:sen kardaaneja+e28:sin eikä viittiis paljon ostaa rojuja turhaan nurkkiin jos tietäis vähän pistä palikoista kannattaisi kasata.
  • Tzeimi
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2004
    • 2067
    • Banshee - Jyväskylä

    #2


    Jotain höpinää.

    Kytkin. Kahdessa omassa autossa on 02:n oma pääsylkky ja laatikossa siihen kuuluva orja. Pääsylkyn tangon pituutta jotuu pikkusen hakemaan. Omissa on kyllä vielä säädettävä kytkimen käpälän tukipiste, joka kanssa auttaa hakemaan säätöä kohdilleen.

    Bolt-on kardaania tuskin saat rakenneltua. Noista kepeistä mitä sulla on, varmaan saa teetettyä sellaisen kuin pitää. Vaihda(ta) kepin päähän suosiolla uusi kesityslaakeri-hässäkkä.
    Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
    & 02 tulpo saniteetti dyno




    Älä väkisin, ota isompi vasara.
    If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

    Comment

    Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎