moro ajattelin kysyä täältä apua enemmän asiasta tietäviltä että mikä lukkoperä sopii/kannattaisi laittaa 2002:seeni? mieluiten pienillä muutoksilla paikalleen. autossa on 4 vaihteinen oma laatikko kaiketi
mikä lukkoperä 2002:seen?
Collapse
X
-
Tags: None
-
Mitä?Originally posted by jr66 View PostE21:n perään käynee ? e30:n lukkoyksikkö tai siis minkä 168 t. 188 perän lukko, riippu tietysti onko suunniteltu perä 168 vai 188.
E30:n typ 168 lukko ei käy em. kuoriin/välityksiin - näin olen anatanut itselleni kertoa.
Comment
-
-
Ja 10mm vetarinpultit(315) sopi kapeampaan ja 8mm vetarinpulteilla olevaan(1802) perään?Originally posted by jr66 View PostAinakin -02 kopan perä menee e21:een (1802 -> e21 315) joten miksi ei toisinpäin.
e21 perät 8/78 asti menee plug&play. 8mm pultit ja leveys sama.
Uudemmat e21 perät (10mm pultit) vaihtamalla vetariin sisemmäksi e21-nivel tai välilevy+uudet reiät/kierteet perän puolelle.
Sitten on huhu,jonka mukaan -79 e21:ssä on 10mm pultit ja silti kapeampi perä.
Enkä ole perskohtaisesti jokaista variaatiota kokeillut.
Ja tuolta http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...0&postcount=61
näyttää siis -77 e21 lukkoperä.
Last edited by basso72; 19-10-2008, 23:16.
Comment
-
Turha kysellä niitten perään, ne on jo Laihialla.Originally posted by jannmann View PostTehdas on tehnyt hiljakkoin uusia e21 lukkoyksiköitä....
Sitä en tiedä onko niitä enää varastossa vapaana.
Comment
-
En muista tarkasti mutta ko. peränvaihto tehtiin n. 15 v. sitten.Originally posted by basso72 View PostJa 10mm vetarinpultit(315) sopi kapeampaan ja 8mm vetarinpulteilla olevaan(1802) perään?
e21 perät 8/78 asti menee plug&play. 8mm pultit ja leveys sama.
Uudemmat e21 perät (10mm pultit) vaihtamalla vetariin sisemmäksi e21-nivel tai välilevy+uudet reiät/kierteet perän puolelle.
Sitten on huhu,jonka mukaan -79 e21:ssä on 10mm pultit ja silti kapeampi perä.
Enkä ole perskohtaisesti jokaista variaatiota kokeillut.
Ja tuolta http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...0&postcount=61
näyttää siis -77 e21 lukkoperä.
Comment


Comment