Announcement

Collapse
No announcement yet.

tekniikan vaihto 315 -> 1502

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • konty
    Bimmer Rookie
    • Apr 2012
    • 48
    • Kymenlaakso

    tekniikan vaihto 315 -> 1502

    100tkm ajettu 315 olisi pihassa elimen luovuttajana.
    Lähinnä kiinnostaa meneekö moottori+vaihteisto heittämällä 1502:seen?
    Last edited by konty; 18-11-2012, 07:05.
  • peeämwee
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2006
    • 1823
    • I sink hell

    #2
    kannattaako nyt 315 raiskata? Noilla kilsoilla?? Vaikka olis ruostettakin... Aika harvinaista herkkua e21 suomessa noilla kilsoilla...
    Käyttis 2022 330e xDrive M sport
    Projekti 1987 735i manual It’s a hybrid. It burns gas and oil
    A redline a day keeps the mechanic away / 2020 KTM EXC 250 tpi 6days = 2t 4eva
    http://velkakello.fi/

    Ystävä myy e23,e24,e30,e34,e36 jne. esitteitä/kirjallisuutta
    https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=405486

    Comment

    • konty
      Bimmer Rookie
      • Apr 2012
      • 48
      • Kymenlaakso

      #3
      Originally posted by peeämwee View Post
      kannattaako nyt 315 raiskata? Noilla kilsoilla?? Vaikka olis ruostettakin... Aika harvinaista herkkua e21 suomessa noilla kilsoilla...
      Ruostetta ei ole kyllä yhtään mutta tämä ollut kolarissa, saanut pusun keulaan ja kuskin kupeeseen. Tänään lähtee laikalla keula auki...
      Voin myydä varaosia kyllä tuosta kopasta jos joku tarvii. Sisusta kuin uusi, kaikki lasit ehjät jne...

      Kone ja vaihdelaatikko kyllä siirtyy tuohon vanhempaan kun sitä olen rakentamassa.

      Comment

      • V W
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2009
        • 335
        • Salo

        #4
        Jos 1502 rakentaa,niin miksi pistää 1,6l pataa?

        Öljypohja pitää vaihtaa,eikä moottorin korvatkaan tainneet olla samat,ja vaihdevivustokin laatikon perässä tais olla eri mittainen
        Ford 4500 :think Nuffield
        Volvo 264 GLE,Toyota BJ40x3,Toyota BJ45(avolava),Toyota HJ60, E24 635CSi

        Kawasaki ZX-12R
        Borat

        Comment

        • konty
          Bimmer Rookie
          • Apr 2012
          • 48
          • Kymenlaakso

          #5
          Originally posted by V W View Post
          Jos 1502 rakentaa,niin miksi pistää 1,6l pataa?

          Öljypohja pitää vaihtaa,eikä moottorin korvatkaan tainneet olla samat,ja vaihdevivustokin laatikon perässä tais olla eri mittainen
          1,6 siellä on alkujaankin ollut ja tämä kun on näin vähän ajettu 100 tkm niin miks ei siis tätä.
          On mulla 2litran M10 kans varastossa, pitäs vissiin myydä jollein

          Comment

          • konty
            Bimmer Rookie
            • Apr 2012
            • 48
            • Kymenlaakso

            #6
            Mites tuo kardaani, tässä 315 laatikon pää 3:lla pultilla ja kardaani 4:llä?

            Edit: tekniikka on paikallaan ja auto ajossa.
            Kardaani on tehty nyt 315 ja 1502:sta, sitä piti lyhentää että sai käymään.
            Öljypohjaan pieni muutos takareunaan ettei ota etuakseliin kiinni
            Kaasuvaijeri piti laittaa, 1502:sessahan se on vivulla
            Ilmanputsaria piti vähän muuttaa kun ei muuten konepelti mahdu kiinni
            Sähköt oli loppupelissä helppo yhdistää
            Last edited by konty; 01-12-2012, 16:34.

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎