Olen katsellut 2002 tii Bemariin lukkoa, mut tuntuvat olevan tosi harvassa. Ja jos löytyy, hinta on aika suolainen. Päätinkin kokeilla tehdä sen itse. Eli teen lukonkuoret jotka sopii 02:n perään, ja jostain käytettynä hyvin löytyvästä lukosta sisäosat. Eli kysymys kuuluu mistä Bemarin lukosta löytyis rattaat, rampit, kitkalevyt ym., jotka pystyisi sovittamaan ko. lukkoon? Lautaspyörähän on 168mm, sisähalk. 108, poskilaakereiden väli n. 105 mm. Vetarintumppien kiinnityksessähän on eroja, mut sen pystyy kyllä jotenkin ratkaisemaan, tehdään sit vaikka uudet vetarit. Jos vaan joku osaisi antaa vinkin minkä lukon osia vois sovitella, siitä ois tosi iso apu projektissa. Elikkä siis sellanen lukko joita löytyy hyvin käytettynä ja johon saa kitkalevyjä helposti.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
kitkalukko 02:een
Collapse
X
-
Originally posted by Jukkis58 View PostOlen katsellut 2002 tii Bemariin lukkoa, mut tuntuvat olevan tosi harvassa. Ja jos löytyy, hinta on aika suolainen. Päätinkin kokeilla tehdä sen itse. Eli teen lukonkuoret jotka sopii 02:n perään, ja jostain käytettynä hyvin löytyvästä lukosta sisäosat. Eli kysymys kuuluu mistä Bemarin lukosta löytyis rattaat, rampit, kitkalevyt ym., jotka pystyisi sovittamaan ko. lukkoon? Lautaspyörähän on 168mm, sisähalk. 108, poskilaakereiden väli n. 105 mm. Vetarintumppien kiinnityksessähän on eroja, mut sen pystyy kyllä jotenkin ratkaisemaan, tehdään sit vaikka uudet vetarit. Jos vaan joku osaisi antaa vinkin minkä lukon osia vois sovitella, siitä ois tosi iso apu projektissa. Elikkä siis sellanen lukko joita löytyy hyvin käytettynä ja johon saa kitkalevyjä helposti.
-
Comment