Announcement

Collapse
No announcement yet.

Huutokaupan X5 3.0D 2009 !!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • chevy55
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2013
    • 275
    • Vesilahti

Olen myös useasti ihmetellyt noita huutokauppameininkejä ja toteutuneita hintoja. Aika vuolaasti siellä tarjoillaan mitä ihmeellisimmistä asioista käsittämättömiä summia kun vertaa siihen, että jos pistäisit esim. auton itse myyntiin vaikka nettiautoon.

Siellä joko ei tule sitä ensimmäistäkään kyselijää/ostajaa tai jos tulee, niin pitäisi myydä suunnilleen ilmaiseksi tai mielellään maksaa viejälle :-D Enkä nyt puhu törkeän ylihinnoitelluista pyynneistä enkä mistään paskakatiskoista vaan edullisesti mihin tahansa verrokkiautoon hinnoitelluista, runsaasti varustetuista, hyväkuntoisista ja hyvin pidetyistä autoista.

Mutta joo, en mä mikään autodiileri ole, itse asiassa inhoan omien autojen myymistä, mutta joskus niitä on kaupattava eteenpäin jos haluaa vaihtaa..

Takaisin aiheeseen, olisi kiva nähdä, mihin ne kovalla rahalla ostetut huutokauppa-autot päätyvät vai tuleeko ne myyntiin jossain aina uudelleen ja uudelleen kunnes joku "oikea" ostaja maksaa riittävästi..

Comment

• Rado
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2006
      • 716

Aihetta sivuten, moneskohan kerta kun tämäkin "paskaläjä" on myynnissä uudelleen ?
      Viimeksi huudettiin n. 4500€ eikä "romu" tehnyt kauppaansa.
      Näitä saa sormella valita isompia noin 6000€ hintaan eikä tarvitse ostaa sikaa säkissä..

Linkki:

Kait tuosta pitäisi 10k saada.

Comment

• Rado
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2006
        • 716

Jokainen euro yli 4000€ on hulluutta.

Onko todelliset tunnit ?
        Onko lohkolämmitintä ?
        Onko sisälämmitintä ?
        Ovi puuttuu ?
        Valotkin puutteelliset ?

Uudelleen rumasti maalattukin ?

P.S. Bobcatia parempaa arvon säilyttäjää saa hakea. Vain jotkut veneet jos teknisistä laitteista puhutaan
        Last edited by Rado; 29-04-2014, 21:05.

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎