Announcement

Collapse
No announcement yet.

X3 Sisätilalämmittimen paikka ja akkulaturi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Munanjatke
    BTCF Member
    • May 2014
    • 170
    • Keski-Suomi

    X3 Sisätilalämmittimen paikka ja akkulaturi

    Pitäis asentaa defan sisätilalämmitin kolmoseen, ja luonnollisestihan se tulis apparin jalkatilaan, ja kysymys kuuluukin että voiko sen ruuvata ihan huoletta siihen, mihin ne yleensäkkin kiinni laitetaan, vai menee jottain johtoja ja letkuja sen paneelin takana, jotka mun tuurilla vaurioituu

    Ja toinen kysymys koskee tuota defan akkulaturia.

    Kun tarjolla ois kaksi mallia, toinen maksaa noin 170 € ja toinen 120 €

    MultiCharger 1203X is a powerful and compact onboard battery charger suitable for most cars with 12V batteries. Integrates with our WarmUp system.




    Kolmosessa on letku tai säteilylämmitin ja sisähaara, ja kaveriks tulis tietenki tuo laturi, mut ilmeisesti tuo 1203 tarvii myös defan ajastimen ? Ja tuo 1204 latais samalla kun moottori ja sisätilat lämpenis, töissä kun pystyis pitämään vaikka 8 tuntia piuhan päässä

    Ja jos joskus laitan webaston, niin silloin tuon 1204 laturin voisi jättää ylläpitolaturiks
    BMW X3 3.0SD 2007
  • chevy55
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2013
    • 275
    • Vesilahti

    #2
    Minulla on sisätilalämppäri kiinni apukuskin vasemmalla puolella olevassa kardaanitunnelin paneelissa.

    Porasin sapluunalla siihen paneeliin reiät. Sitten lyhensin ruuveja varmuuden vuoksi sen verran, ettei mahdollisesti takana kulkevat piuhat vaurioidu. Sivupaneelin materiaali on muuten niin pehmoista ettei Defa Termini 2100 meinannut pysyä paikallaan vaan ruuvit luistivat kun eivät saaneet mistään tukevammasta pinnasta otetta. Kovetin ruuvinreikien reunoja pikaliimalla, annoin kovettua ja kas, kierteet pitävät.

    Comment

    • pomo
      Bimmer Fanatic
      • Jun 2013
      • 429
      • Oulu

      #3
      Tuo 1204 taitaa olla se perusmalli, joka lataa kun töseli on kiinni ja lopettaa kun ei enää tarvi. Eli ei tarvi ajastinta kaveriksi.
      --Sääliä saa kuka vaan, kateus pitää ansaita--

      E46 320 Cab

      Comment

      • Munanjatke
        BTCF Member
        • May 2014
        • 170
        • Keski-Suomi

        #4
        Originally posted by pomo View Post
        Tuo 1204 taitaa olla se perusmalli, joka lataa kun töseli on kiinni ja lopettaa kun ei enää tarvi. Eli ei tarvi ajastinta kaveriksi.
        No tuota kardaani tunnelin paneelia, muovia tarkotin, ja siihen sen sisätilalämmittimen sitten ruuvasinkin, tarkemmin kun kahto niin siinä olikin ollu jo aikasemminkin sellainen, ei vaan karvojen keskeltä reijät näkyny

        No jospa sitä sitten hommais tuon 1204 ku on huomattavasti halvempi ja ei tarvi mitään ajastimia
        BMW X3 3.0SD 2007

        Comment

        • XV70D
          Bimmer Rookie
          • Jan 2013
          • 197
          • Oulu

          #5
          Olisiko kuvaa mitä kautta sisähaaran olette vieneet kabiinin puolelle (F25)?


          Edit. Sisäilmansuodatinkotelon alta löytyi hyvä reitti.
          Last edited by XV70D; 16-02-2021, 15:31.
          EX V70, W211, E61, A6, ny X3 Msport

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎