Announcement

Collapse
No announcement yet.

X3 adaptiiviset Xenon -valot (8/2004) ja linssien vaihto

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kt10734
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2008
    • 370
    • Uusimaa

X3 adaptiiviset Xenon -valot (8/2004) ja linssien vaihto

Osaisiko joku sanoa, että onko X3 dieseleissä ja bensoissa samat ajovalot (tarjoaa monessa paikassa valoja vain bensamalliin, mutta luulisi nyt olevan samat) ja käyköhän alla olevat lasit/linssit umpioihin, jossa on adaptiiviset Xenonit eli onkohan eroa valojen kuorissa?

Lasit halkeamilla ja tulisi uudet löytää jostain. Vaihtotyö on käsittääkseni hieman veemäinen, kun tulee irrottaa puskuria ja maskia jne.

EDIT: Ei Laakkoselta eikä KL-varaosasta löydy linssejä. Löytyy vain kokonaisia umpioita.
    Last edited by kt10734; 06-03-2015, 20:14.

Monen monta Bemua + muutama harhalaukaus...

• TKG
    Newbiemmer
    • Nov 2005
    • 21

On muuten samat "lasit" (=muovia) halogeenivaloissakin, lasiin painettu sama (Valeon, Boschin ?) varaosanumero. Kuuklasin silloin ko. varaosanumerolla, ainoa osuma oli johonkin Itä-Euroopan maahan josta en laseja osannut tilata...
    Itse ostin käytetyt halogeeniumpiot, joista purin lasit irti ja vaihdoin noihin xenonumpioihin. Lasien liima pehmenee lämmittämällä ja kärsivällisesti ajan kanssa vengaten irti.
    BTW, puskuria ja muistaakseni maskiakaan ei tarvitse irroittaa. Umpio sopii tulemaan nippanappa pois kolostaan.
    Kokonaiskustannus pattiarallaa 150€. En muista tarkkaan, on muutama vuosi aikaa.

-Kari

Comment

• kt10734
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2008
      • 370
      • Uusimaa

Kiitos vinkistä!

Autoliike korjauttaa ilmaiseksi mun autoon noi linssit korjaamolla, niin ei tarvitsekaan vaihtaa itse. En tiedä mistä ne osat meinasi löytää, mutta samapa tuo.

On kyllä aivan hanurista, että ei saa orkkislasia irrallisena!
      Last edited by kt10734; 10-03-2015, 21:32.

Comment

• kt10734
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2008
        • 370
        • Uusimaa

Tuplapostaus...

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎