Talvi tulee ja kenkien mukana kulkeutuu lunta ja kaikenmoista shaibaa auton lattioille. Suorastaan harmittaa pitää velourmattoja lattialla talvisaikaan ja siksi tuumasinkin hankkia kumimattosarjan.
Muttamutta.. Hirmuisen pähkäilyn vallassa on vaikea päättää, sijoittaisiko marmoritiskille reilun satasen alkuperäisiin kumimattoihin vai tilaisiko saksasta vastaavat tarvikematot alle puolella originaalien hinnasta. Säästyneellä fyrkalla saisi vaikka kaukalomaton takakontin lattiallekin.
Sitten vielä noista erilaisista mattomalleista, perinteinen matalareunainen matto, joka on yleensä joustavampaa materiaalia vai hieman jämymmästä materiaalista (muovia?) tehdyt, joissa on ylösnostetut reunat.
Lähes kaikkiin noihin malleihin saa lattiamattokiinnikkeet paikalleen, jotta matot pysyvät aloillaan eivätkä lähde seikkailemaan jalkojen alla.
Periaatteesta olisi mukava ostaa originaalit, mutta jotenkin ajatus maksaa samankokoisesta kuminpalasta yli tuplahinta taistelee tätä vastaan.
Ulkomailta ei taida enää ehtiä autolle (vai kuskille) joululahjaksi, kotimaasta ehtisi vielä.
Muttamutta.. Hirmuisen pähkäilyn vallassa on vaikea päättää, sijoittaisiko marmoritiskille reilun satasen alkuperäisiin kumimattoihin vai tilaisiko saksasta vastaavat tarvikematot alle puolella originaalien hinnasta. Säästyneellä fyrkalla saisi vaikka kaukalomaton takakontin lattiallekin.
Sitten vielä noista erilaisista mattomalleista, perinteinen matalareunainen matto, joka on yleensä joustavampaa materiaalia vai hieman jämymmästä materiaalista (muovia?) tehdyt, joissa on ylösnostetut reunat.
Lähes kaikkiin noihin malleihin saa lattiamattokiinnikkeet paikalleen, jotta matot pysyvät aloillaan eivätkä lähde seikkailemaan jalkojen alla.
Periaatteesta olisi mukava ostaa originaalit, mutta jotenkin ajatus maksaa samankokoisesta kuminpalasta yli tuplahinta taistelee tätä vastaan.
Ulkomailta ei taida enää ehtiä autolle (vai kuskille) joululahjaksi, kotimaasta ehtisi vielä.
Comment