Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sähkö ohjauspyörä / ratti ei palauta

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kake74
    Newbiemmer
    • Jan 2016
    • 2
    • Kaarina

Sähkö ohjauspyörä / ratti ei palauta

Mikä voisi olla syynä kun tuo sähkösäätöinen ohjauspyörä ei halua nousta yläasentoon kun autosta sammuttaa sähköt?

Netistä löysin tietoa että se hukkaisi jotankin asentonsa ja sitten ei liiku itsekseen. Ja tämän palauttaa ajamalla se sisään-ulos ääriasentoihin. Tämä toimii minulla, kun näin tekee se toimii taas 2-5 seuraavaa kertaa mutta sen jälkeen taas sama juttu?!? Mikä siinä voi olla ongelmana kun ei pysy "muistissa" autolla tuo ratin asento kun sen muutaman ajon vaan?

Samalla avaimella ajetaan jatkuvasti (eli avaimiin talletetut säädör ei pitäisi sotkea).
  • *PexU*
    BTCF Member
    • Aug 2002
    • 1989
    • Vantaa

Mulla oli edellisessä E61:ssa täsmälleen samaa vikaa, sinne vaihdettiin uusi (käytetty) moottori ja vaihdelaatikko, ja varmaan ~2kk toimi kunnolla ja tämän jälkeen alkoi sama peli. Sopeutukset yms tehtiin moneen kertaan. Missään ei ollut mitään vikakoodeja, loppujen lopuksi siihen ei enää jaksanut kiinnittää mitään huomiota, vaan sääti ratin aina kohdilleen kun autoon hyppäsi.

Apuahan tästä ei varmaan ollut

Originally posted by Kake74 View Post
    Mikä voisi olla syynä kun tuo sähkösäätöinen ohjauspyörä ei halua nousta yläasentoon kun autosta sammuttaa sähköt?

Netistä löysin tietoa että se hukkaisi jotankin asentonsa ja sitten ei liiku itsekseen. Ja tämän palauttaa ajamalla se sisään-ulos ääriasentoihin. Tämä toimii minulla, kun näin tekee se toimii taas 2-5 seuraavaa kertaa mutta sen jälkeen taas sama juttu?!? Mikä siinä voi olla ongelmana kun ei pysy "muistissa" autolla tuo ratin asento kun sen muutaman ajon vaan?

Samalla avaimella ajetaan jatkuvasti (eli avaimiin talletetut säädör ei pitäisi sotkea).
    AjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!

E61 530xd M-Sport Touring -07
    Nissan Maxima QX 3.0 V6 -04 (kauppakassi)
    Duunissa: F11 520d x-drive -17

Comment

Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎