Moi onko BMW x3 e83 vm.05 alkuperäiseen soittimeen saatavana usb adapteria jos niin mistä???
Announcement
Collapse
No announcement yet.
USB adapteri
Collapse
X
-
Originally posted by pasianssi71 View PostKiinnostavan näköinen laite
Onko näitä tai vastaavia porukka paljon asennellut?
Itseä rupes kiinnostamaan lähinnä tuo muistitikulta toisto tai sitten bluetooth.
Tietysti jos pelkkä bluetooth olisi helposti asennettevassa niin sekin jo riittäisi omaan käyttöön mainiosti.
Näyttää tiedostojen nimet näytöllä, tosin skandit eivät toimi.
Itse asensin hanskalokeroon, niin on näppärämpi vaihdella tikkua.
Plussaa myös android-laitteen liitettävyydestä, jolloin voi ohjata kännykältä tulevaa musiikkiakin ratin napeilla.
Comment
-
-
Mulla olis joutilaana e83 ipod interface. Ihan originaali bmw tuote. Myös 8gb ipod löytyy tarvittaessa.Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Originally posted by BMWE39 View PostOllut parivuotta käytössä ja pelannut hienosti.
Näyttää tiedostojen nimet näytöllä, tosin skandit eivät toimi.
Itse asensin hanskalokeroon, niin on näppärämpi vaihdella tikkua.
Plussaa myös android-laitteen liitettävyydestä, jolloin voi ohjata kännykältä tulevaa musiikkiakin ratin napeilla.
Mutta takaluukkuun tuo varmaan hyvin sopii.
Onko tuo suoraan kytkettävissä takaluukkuun auton omilla liittimillä vai vaatiiko jotain muutoksia?
Tarpeeksi iso muistitikku vaan niin ei tuolla tarvii niin kovin usein käydä
Näköjään tuo tarvii erillisen palikan vielä jos haluaa bluetoothin toimimaan.
Comment
-
-
Originally posted by pasianssi71 View PostEn löytänyt tuolta sivustolta noita laitteen mittoja, ja mietin että mitenkä tuo sopii x:n hanskalokeroon kun se on aika pieni luukku muutenkin:think
Originally posted by pasianssi71 View PostNäköjään tuo tarvii erillisen palikan vielä jos haluaa bluetoothin toimimaan.
Comment
-
Comment