Moi, Olis tarkoitus asentaa vm.05 bmw x3.seen päiväajovalot ja lisäpitkät, tarviiko käyttää piuhanpäässä ohjelmoitavana että peuhaavat, mulla tossa bemarissa kun laittaa valot automaatiselle niin päivällä ei pala valot ja kun hämärtyy niin valot syttyvät onko normaalia? jossain luin jollakin oli samanlainen juttu autossa johon joku vastasi että mahdollisesti avaimessa olis jotai vikaa????
Announcement
Collapse
No announcement yet.
X3 Päivävalot ja lisäpitkät
Collapse
X
-
Mulla on ihan sama juttu (X3 vm.2007). Kun laittaa valot automaattiselle, niin välillä päivällä ne ei enää olekaan yhtäkkiä päällä. Huomaa vaan, kun vastaantulijat alkavat vilauttelemaan valoja, vaikka itse luulet ajavasi valot päällä.
En usko, että on mikään vika. Onkohan tuohon koodattu esim. jotenkin, että valot ovat päällä/pois tiettyyn kellonaikaan?
E: äkkiseltään löysin jostain jenkkifoorumeilta juttua. Valittavat, että automaatti-asennossa valot palavat keskellä päivää, vaikka siellä ei tartteis palaa. Control unit, adaptive head light -osassa jotain vikaa? Nyt en ehdi perehtymään paremmin, kun pitää ehtiä kauppaan ostamaan kaljaa.Last edited by teko; 05-02-2016, 20:29.
-
-
Suomessa ei saa olla päiväajovaloina pelkät halogeeni parkit, kun ne ei päivällä näy, ja tästä syystä halogeeni annelit ei toimi A-asennossa, maahantuojan toimesta poistavat käytöstä, muulla euroopassa saa olla päiväajovaloina pelkät halogeeni parkit, kun ei ole ajovalopakkoa, niin kuin suomessa.
Koodaamalla saa toimimaan, mutta eikö se ole yhtä tyhjän kanssa ku niitten kanssa ei vaan tule huomioiduksi. Ja ebayssa myytävät creed ledit on hienot yöllä, mutteivat näy päivälläBMW X3 3.0SD 2007
Comment
-
-
Originally posted by Munanjatke View PostSuomessa ei saa olla päiväajovaloina pelkät halogeeni parkit, kun ne ei päivällä näy, ja tästä syystä halogeeni annelit ei toimi A-asennossa, maahantuojan toimesta poistavat käytöstä, muulla euroopassa saa olla päiväajovaloina pelkät halogeeni parkit, kun ei ole ajovalopakkoa, niin kuin suomessa.
Koodaamalla saa toimimaan, mutta eikö se ole yhtä tyhjän kanssa ku niitten kanssa ei vaan tule huomioiduksi. Ja ebayssa myytävät creed ledit on hienot yöllä, mutteivat näy päivällä
Eihän kumpikaan edellinen kirjoittaja enkä minäkään ole maininnut mitään angeleyes valoista? Mulla ainakin X5 on varustelistassa optio 896 Daytime Lights Function joka ollut tehtaalta suomeen lähtiessä, ja tuo tarkoittaa juuri sitä että valokatkaisijassa voidaan pitää ajovalot kokoajan kytkettynä. Sille automaattiasennolle ei suomessa ole käyttöä paitsi jos tekee niinkuin "chatchat" meinaa, eli asentaa erilliset led-päiväajovalot. Niiden ohjaus yleensä osaa tarvittaessa sammuttaa ledit kun ajovalot kytketään eli tässä tapauksessa automaattiasennon ohjaamana. Vai olenko nyt itse käsittänyt väärin tämän tarkoitusperän?
Alkuperäisistä Angeleyes-rinkuloista jotka halogeenilla ei tosiaan saa mitenkään päiväajovalorinkuloita, ne kuidut joita pitkin valo menee on liian heikot. Toi EPDM on niitä kokeillut eikä valo tuu läpi. Mulla on 24w ja ne on ihan himmeät mutta väri sentään on jotain muuta kuin halogeenilla.*** E53 X5 3.0d 2005 ***
Comment
-
Comment