Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMWx3 ja yatour

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Chatchat
    Bimmer Rookie
    • May 2012
    • 100
    • jyväskylä

BMWx3 ja yatour

Moi hommasin tohon mun bemariin tollasen yatour laitteen koska tolle usb.lle olis käyttöä, tänään asensin testattavaksi ton laitteen mutta en saa musiikkia kuulumaan ton usb.n kautta, musiikki on mb3 muodossa, kellää kokemuksia tosta laitteesta, youtubesta katellu videoita ja vaikuttais että kiinni ja kuuntelemaan on toimintaperiaate...Tohon laitteeseen syttyy taakse punainen vali..
  • Munanjatke
    BTCF Member
    • May 2014
    • 170
    • Keski-Suomi

Originally posted by Chatchat View Post
    Moi hommasin tohon mun bemariin tollasen yatour laitteen koska tolle usb.lle olis käyttöä, tänään asensin testattavaksi ton laitteen mutta en saa musiikkia kuulumaan ton usb.n kautta, musiikki on mb3 muodossa, kellää kokemuksia tosta laitteesta, youtubesta katellu videoita ja vaikuttais että kiinni ja kuuntelemaan on toimintaperiaate...Tohon laitteeseen syttyy taakse punainen vali..
    Asensin emännän mazdaan tuommosen Yatour boxin, ja siinä ei kuulunu tikun kautta mittään, kokeilin toisellakin tikulla eikä mitään, sitten rupes jo vituttamaan, ja kokeilin sitä aux liitäntää, ja sen kautta kuulu musiikki. Pienen googlettamisen jälkeen löysin yhdeltä sivulta, tietoa että mikä tikut ja muistikortit ei toimi, ta daa, ja muistikortin kautta sain kuulumaan musiikin.

Tuossa linkki josta löytyy mitkä tikut ja kortit toimii ----> http://www.ycarlink.com/my_41/USB%20SD%20Usage.htm
    BMW X3 3.0SD 2007

Comment

• humppajamppa
      Bimmer Rookie
      • Nov 2015
      • 41
      • hki

Mulla oli eräässä toisessa autossa samanlainen(?) boksi ja hyvin pelasi kunhan nimesi kansiot ja kappalenimet ohjeen mukaisesti. USB BT tikun avulla sain puhelimestakin BT:n välityksellä kuulumaan, joskin jotain häikkää siinä virityksessä taisi olla.

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎