E53 -03 kummittelee kaksi SRS koodia 09 ja 0A
Itsellä ei ole toimivaa Inpaa, mutta autocom näyttää noille
09, vasen etuturvatyyny, alhainen resistanssi. Mitattu ecun liittimeltä ~3.3ohm
0A, oikea etuturvayyny, korkea resistanssi. Mitattu ecun liittimeltä ~2.5ohm
Kuskin tyyny taitaa mennä hieman yli raja-arvojen, vai olenko väärässä? Itsellä oli käsitys, että resistanssi pitäisi osua väliin 1.7-3.0ohm?
Itse kuskin tyyny 2.7ohm, ecun liittimeltä bagin liittimelle tulee 0.6ohm, josta kellojousihärdellin osuus 0.3ohm, testattu myös toisella vastaavalla, joka sama 0.3ohm.
Testattu 2.2ohm vastuksilla, laittaa kellojousen ecun puolella olevalle liittimelle, jollain eculle jäi 2.5 ohm vastus. Koodit pysyvät.
Testattu niin, että nappaa kuskin bagin johdot auki, ja yrittää nollata koodit. Tulee edellisten lisäksi herjat katkoksesta, mutta aiemmat koodit lisäksi. Piuhat kiinni ja ylimääräiset nollaantuvat, mutta nuo 09 ja 0A jäävät.
Testattu toisella saman numeron srs eculla, samat koodit pomppasivat esiin. Tätä ei koodattu autoon, joten heitti koodit myös puuttuvista takatyynyistä.
Jotain apuja, hermo menee...
Ja kyllä, olen mitannut itse tyynyn resistanssia jo perus Flukella, hermojen mentyä ajattelin että paukkukoon jos paukkuu, noita johtosarjan häviöitä katsottu sitten vähän tarkemmin labramallin H-P kannettavalla mittarilla.
Itsellä ei ole toimivaa Inpaa, mutta autocom näyttää noille
09, vasen etuturvatyyny, alhainen resistanssi. Mitattu ecun liittimeltä ~3.3ohm
0A, oikea etuturvayyny, korkea resistanssi. Mitattu ecun liittimeltä ~2.5ohm
Kuskin tyyny taitaa mennä hieman yli raja-arvojen, vai olenko väärässä? Itsellä oli käsitys, että resistanssi pitäisi osua väliin 1.7-3.0ohm?
Itse kuskin tyyny 2.7ohm, ecun liittimeltä bagin liittimelle tulee 0.6ohm, josta kellojousihärdellin osuus 0.3ohm, testattu myös toisella vastaavalla, joka sama 0.3ohm.
Testattu 2.2ohm vastuksilla, laittaa kellojousen ecun puolella olevalle liittimelle, jollain eculle jäi 2.5 ohm vastus. Koodit pysyvät.
Testattu niin, että nappaa kuskin bagin johdot auki, ja yrittää nollata koodit. Tulee edellisten lisäksi herjat katkoksesta, mutta aiemmat koodit lisäksi. Piuhat kiinni ja ylimääräiset nollaantuvat, mutta nuo 09 ja 0A jäävät.
Testattu toisella saman numeron srs eculla, samat koodit pomppasivat esiin. Tätä ei koodattu autoon, joten heitti koodit myös puuttuvista takatyynyistä.
Jotain apuja, hermo menee...
Ja kyllä, olen mitannut itse tyynyn resistanssia jo perus Flukella, hermojen mentyä ajattelin että paukkukoon jos paukkuu, noita johtosarjan häviöitä katsottu sitten vähän tarkemmin labramallin H-P kannettavalla mittarilla.