Moi, kyselen tässä seuraavanlaista, onko kukaan vienyt tota 40d:n virittämistä pitemmälle kuin, dpf pois ja ohjelma sisään, on ollut ristikolmosta ja vitosta sd koneella, ja ne on ollut makeita ajaa ton dpf pois ja softa sisälle jälkeen, mut nyt tän mun x6 40d:n kanssa haluisin mennä hiukan vielä pidemmälle :think eli pitääkö tossa sit sen ohjelman ja dpf poiston jälkeen alkaa muokkaa föönejä ja ostelee suuttimia ym ison rahan meininkiä? Ja ainiin varmaan laatikolle pitäs kans tehdä sit jotain. Kiitos jo etukäteen vastauksista jos niitä on tullakseen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
X6 "optimointi"
Collapse
X
-
Originally posted by raiq View PostMoi, kyselen tässä seuraavanlaista, onko kukaan vienyt tota 40d:n virittämistä pitemmälle kuin, dpf pois ja ohjelma sisään, on ollut ristikolmosta ja vitosta sd koneella, ja ne on ollut makeita ajaa ton dpf pois ja softa sisälle jälkeen, mut nyt tän mun x6 40d:n kanssa haluisin mennä hiukan vielä pidemmälle :think eli pitääkö tossa sit sen ohjelman ja dpf poiston jälkeen alkaa muokkaa föönejä ja ostelee suuttimia ym ison rahan meininkiä? Ja ainiin varmaan laatikolle pitäs kans tehdä sit jotain. Kiitos jo etukäteen vastauksista jos niitä on tullakseen.Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
-
Comment