Announcement

Collapse
No announcement yet.

Valojen koodaukset ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • uusauto
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2016
    • 224
    • Espoo

Valojen koodaukset ?

Mulla palaa 0 asennossa enkelit kirkkaimillaan, mutta ei mittarivalot eikä rekkarikilvenvalot. 1 asennossa palaa mittarivalot, enkelit himmeemmin ja takavalot sekä rekkarivalot. Onko noita mahdollista koodata niin, että mittarivalot sekä rekkarivalot palaisi myös 0 asennossa, tai enkelit palais 1 asennossa yhtä kirkkaina kuin 0 asennossa ?
  • mikkod
    BTCF Member
    • Aug 2007
    • 5201
    • Stadi

Originally posted by uusauto View Post
    Mulla palaa 0 asennossa enkelit kirkkaimillaan, mutta ei mittarivalot eikä rekkarikilvenvalot. 1 asennossa palaa mittarivalot, enkelit himmeemmin ja takavalot sekä rekkarivalot. Onko noita mahdollista koodata niin, että mittarivalot sekä rekkarivalot palaisi myös 0 asennossa, tai enkelit palais 1 asennossa yhtä kirkkaina kuin 0 asennossa ?
    Pitäisi onnistua, itse koodasin niin että mittarivalot toimi aina. Muistaakseni Carlyssa oli myös toi rek.valo koodaus päivävaloille.
    Helkama S3000
    Myydään kutosen alustaosia
    This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla

Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"

Comment

• uusauto
      Bimmer Fanatic
      • Aug 2016
      • 224
      • Espoo

Originally posted by mikkod View Post
      Pitäisi onnistua, itse koodasin niin että mittarivalot toimi aina. Muistaakseni Carlyssa oli myös toi rek.valo koodaus päivävaloille.
      Kiitos tiedosta. Sitte vaan joku koodari pk seudulta jolta homma luonnistaa vois ilmoittautua, tai mikkod onnistuuko sulta moinen jos ajelisin jonnekin ?
      Last edited by uusauto; 29-11-2016, 10:54.

Comment

• mikkod
        BTCF Member
        • Aug 2007
        • 5201
        • Stadi

Originally posted by uusauto View Post
        Kiitos tiedosta. Sitte vaan joku koodari pk seudulta jolta homma luonnistaa vois ilmoittautua, tai mikkod onnistuuko sulta moinen jos ajelisin jonnekin ?
        Laitoin privaa.
        Helkama S3000
        Myydään kutosen alustaosia
        This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla

Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎