Ohjekirja ei anna vastausta asiaan. Vaikuttaako tuo sport asento vaihteiden vaihtamiseen. Kirja kertoo napin säätävän kallistuksen ja ohjauskulmaa. Ajelin tänään sport asennolla ja minusta vaihtoi isompaa myöhempään, sekä pienempää meni hanakammin silmään. Vaikuttiko sport valo omaa nuppia, vai kuinka on ?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Adaptive Drive e70
Collapse
X
-
Originally posted by uusauto View PostOhjekirja ei anna vastausta asiaan. Vaikuttaako tuo sport asento vaihteiden vaihtamiseen. Kirja kertoo napin säätävän kallistuksen ja ohjauskulmaa. Ajelin tänään sport asennolla ja minusta vaihtoi isompaa myöhempään, sekä pienempää meni hanakammin silmään. Vaikuttiko sport valo omaa nuppia, vai kuinka on ?
Itse en kyllä ole huomannut että vaikuttais latikkoon.
Tai mistäpä sen tietääE93 vaimon
ex
E70 3.0 SD
E46x2
M5 E39
325tds E36
M535i E28
323i E30
323 E21
BMW vuodesta -82 Laskelmoitua nautintoa
-
-
-
Originally posted by uusauto View PostVideoiden mukaan ei vaikuttaisi laatikon toimintaan mitenkään, ainakaan sitä ei mainita. Katsoin nuo videot ennen kuin kysyin täällä. Kummalla asennolla porukka ajelee, sport vs normal ?
Tietysti rajoitusten mukaanE93 vaimon
ex
E70 3.0 SD
E46x2
M5 E39
325tds E36
M535i E28
323i E30
323 E21
BMW vuodesta -82 Laskelmoitua nautintoa
Comment
-
-
Originally posted by TFV View PostNormaalilla mennään. Mun plaseboperseeni mielestä jousitus on sportilla jäykempi muutenkin kuin kallistelun suhteen.
Comment
-
-
Originally posted by uusauto View PostTuota mietin itsekkin että koveneeko jousitus, vai tuntuuko se vaan kun ei enää kallistele. Ompa vaikeaa saada yksiselitteistä vastausta mihin kaikkin napin painallus vaikuttaa. :thinkE93 vaimon
ex
E70 3.0 SD
E46x2
M5 E39
325tds E36
M535i E28
323i E30
323 E21
BMW vuodesta -82 Laskelmoitua nautintoa
Comment
-
-
Normaali modilla tulee rouvan autolla ajeltua.
Parastahan tuossa Adaptive drivessä on että se tekee autosta ajoltaan paljon henkilöautomaisemman kuin vakioalusta, sporttialusta taas on liian pintakova kuten myös adaptive drive sportti asennossa. Perusalusta taas on liian löysä mutkissa, Dynamic Drive on korkeassa autossa ehdoton varuste!
Yllättävän paljon auto heiluu kun ajelin joskus Dynamic Driven testin läpi X5:ssa...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostNormaali modilla tulee rouvan autolla ajeltua.
Parastahan tuossa Adaptive drivessä on että se tekee autosta ajoltaan paljon henkilöautomaisemman kuin vakioalusta, sporttialusta taas on liian pintakova kuten myös adaptive drive sportti asennossa. Perusalusta taas on liian löysä mutkissa, Dynamic Drive on korkeassa autossa ehdoton varuste!
Yllättävän paljon auto heiluu kun ajelin joskus Dynamic Driven testin läpi X5:ssa...
ja
Comment
-
-
Originally posted by uusauto View Post3:men kuskin mielipide. Sport nappi päällä on selkeesti pintakovempi ja ohjaustehostin jäykempi. Vaihteistosta 1 kuskin mielipide, että antaisi kiertää ylemmäs eikä vaihtaisi niin herkästi isompaa...:think
Ts. mutkassa vedetään sisäpuolta alaspäin jotta auto kallistelisi vähemmän.
Lisäksi adaptive drive tuo ajettavuuteen pajon muutakin,
suosittelen tutustumaan tähän videoon!M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Osaako joku sanoa/onko kokemusta adaptive driven iskareista/järjestelmästä kuinka luotettava on kun alkaa olla kilometrejä? Onko joku kilometrihaitari jossa ovat ruennu porsimaan. Harkinassa 260tkm ajettu jossa tuo alusta niin uskaltaako ostaa, toki rahalla selviää kaikesta mutta laittaako kätensä pskaan?
Comment
-
-
Originally posted by bem035 View PostOsaako joku sanoa/onko kokemusta adaptive driven iskareista/järjestelmästä kuinka luotettava on kun alkaa olla kilometrejä? Onko joku kilometrihaitari jossa ovat ruennu porsimaan. Harkinassa 260tkm ajettu jossa tuo alusta niin uskaltaako ostaa, toki rahalla selviää kaikesta mutta laittaako kätensä pskaan?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment