Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 2007

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • todii7
    Bimmer Rookie
    • Nov 2014
    • 32
    • Espoo

    Bmw x3 2007

    Terve,

    Löytyy BMW x3 2007 m47 2.0 Diesel koneella. Kytkin rahisee, kun painaa kytkinpoljinta puoliväliin asti. Kytkin ylhäällä tai alhaalla toimii hyvin, mutta ainoastaan painattaessa puoiväliin rahisee. Kytkin ei luista ja toimii hyvin matka-ajossa. Mistä voisi johtua ja onko miten akuuttinen asia?


    Videolla painoin kytkintä hitaasti pohjaan 2 kertaa.
  • HTK12
    BTCF Member
    • Jul 2011
    • 10949
    • Joensuu

    #2
    This video is unavailable. Kuvauksen perusteella voisi olla painelaakeri.
    e39 540iA E85

    Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
    Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
    Retrofit ym. koodaukset (BMW)
    Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
    INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
    Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

    Comment

    • todii7
      Bimmer Rookie
      • Nov 2014
      • 32
      • Espoo

      #3
      Originally posted by HTK12 View Post
      This video is unavailable. Kuvauksen perusteella voisi olla painelaakeri.
      Video korjattu. Kävin juuri kyselemässä korjaamoilta ja samaa veikkasivat, että painelaakeri voisi olla :think Sitten täytyisi alkaa etsimään, kuka korjaisi edullisesti pk-seudulla, kun jossain vaiheessa kuitenkin edessä...

      Millä muuten nuo parkkitutkan anturit voisi lukea, jottai tietäisi mikä anturi rikki? Pakkia päälle laittaessa anturit huutaa muutaman sekunnin ajan. Täytyykö olla BMW:n oma lukija?
      Last edited by todii7; 22-01-2018, 17:09.

      Comment

      • HTK12
        BTCF Member
        • Jul 2011
        • 10949
        • Joensuu

        #4
        Originally posted by todii7 View Post
        Video korjattu. Kävin juuri kyselemässä korjaamoilta ja samaa veikkasivat, että painelaakeri voisi olla :think Sitten täytyisi alkaa etsimään, kuka korjaisi edullisesti pk-seudulla, kun jossain vaiheessa kuitenkin edessä...

        Millä muuten nuo parkkitutkan anturit voisi lukea, jottai tietäisi mikä anturi rikki? Pakkia päälle laittaessa anturit huutaa muutaman sekunnin ajan. Täytyykö olla BMW:n oma lukija?
        Riippuen kilometreistä, niin kannattaa harkita täyttä kytkimen remonttia samalla. Tuossa hommassa maksaa työ, kun laatikon joutuu irroittamaan. Osat ei ole kovin kalliita, Luk satsi (painelaakeri, kytkinlevy ja asetelma) alle 200€ postikuluineen Saksasta. Kaksoismassa toki maksaa jotain, jos se menee samalla vaihtoon.

        Parkkitutkan toiminnat selvität helpoimmin kun sovit jonkun foorumilaisen kanssa, että vilkaisee. Kysy omanalueen vikakoodienluku-topic:sta apua, sieltä löytyy kyllä useita foorumilaisilla, jolla on BMW softat.
        e39 540iA E85

        Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
        Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
        Retrofit ym. koodaukset (BMW)
        Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
        INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
        Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

        Comment

        • todii7
          Bimmer Rookie
          • Nov 2014
          • 32
          • Espoo

          #5
          Täältä lötyisi halvimmalla. Osaako joku sanoa, mikä ero näissä kahdessa LUK kytkinpaketissa on? Viestiä jo laitoinkin heille;





          Tarkoituksena vaihtaa kytkin, painelaakeri ja kaksoismassa

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎