Autona toimii:
BMW X5 3.0sd vuosimallia 2008
Moottori: M57 D30 210kw/286hp
Antaa vikakoodia 41A2 eli Boost Pressure Actuator - Open Circuit
Ajossa huomaa sen, että toinen turbo ei lähde mukaan alakierroksilla. Ja kun paikoiltaan lähtee kiihdyttämään pukkaa aika voimakkaasti mustaa savua...
Onko tuolta hajonnut tuollainen turbon säätöventtiili vai mikä sen hieno nimi nyt onkaan...
Ja mahtaako tuo olla oikea venttiili mistä laitoin kuvan???
Onkos kellään kokemusta kuinka pääsis helpoiten selvittämään onko vika kyseisessä laitteessa, kun ei testeri muitakaan vikakoodeja anna???
Kiitos.
T:J
BMW X5 3.0sd vuosimallia 2008
Moottori: M57 D30 210kw/286hp
Antaa vikakoodia 41A2 eli Boost Pressure Actuator - Open Circuit
Ajossa huomaa sen, että toinen turbo ei lähde mukaan alakierroksilla. Ja kun paikoiltaan lähtee kiihdyttämään pukkaa aika voimakkaasti mustaa savua...
Onko tuolta hajonnut tuollainen turbon säätöventtiili vai mikä sen hieno nimi nyt onkaan...
Ja mahtaako tuo olla oikea venttiili mistä laitoin kuvan???
Onkos kellään kokemusta kuinka pääsis helpoiten selvittämään onko vika kyseisessä laitteessa, kun ei testeri muitakaan vikakoodeja anna???
Kiitos.
T:J
Comment