Tuli tossa pari viikkoo sitte vaihettuu E53 -00 4.4i:hin laturi korjaamolla. Kaikki meni nii kaua hyvi kunnes remontin jälkee rupes puhaltaa vaa kylmää ja jäähyttäjän lämmöt nous hieman liian korkeelle ja rupes polttaa akun kuvaa eikä meinannu jaksaa startata. No auto takas pajalle jossa vaihettii laturi, vesipumppu (joka vuoti ja oli polttanu laturin) ylävesiletkut ja termostaatti. Mut nyt korjaamo ilmottaa et laturin jännite on liikaa ku on kuulemma >15 V... Onko kellää tietoo kui paljo laturin jännite pitäs olla??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
X5 E53 laturin vaihto ja ropleemat
Collapse
X
-
Jos jännite on yli 15v, niin ei ole normaalia. Veikataan jännitteensäädintä. Jos oli kunnostettu laturi, niin takuuseen laittaisin.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Säädin on laturissa, eli vaihtuu kun laturi vaihdetaan. Itse myös kokeilisin seuraavalla laturilla kun vika luultavasti siinä säätimessä.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment