Announcement

Collapse
No announcement yet.

e70 imusarjan läppien poisto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jiivee530d
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2013
    • 402
    • pohjois-savo

    e70 imusarjan läppien poisto

    onko joku tehnyt kyseistä hommaa kyseiseen autoon?

    onko jotain mitä pitäs ottaa erityisesti huomioon.
    yhdestä e61 bemarista olen poistanut ja lienee aika samanlainen homma tähänkin?
  • MajorDrake
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2006
    • 7518
    • Jyväshyvä

    #2
    Homma on helpompi kuin 500 sarjalaisessa kun tarvii vähemmän purkaa edestä pois mutta ottaa enemmän selän päälle kun sinne moottorin takaosaan on aikamoinen kurkottelu...
    M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
    Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
    Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

    Comment

    • jiivee530d
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2013
      • 402
      • pohjois-savo

      #3
      Originally posted by MajorDrake View Post
      Homma on helpompi kuin 500 sarjalaisessa kun tarvii vähemmän purkaa edestä pois mutta ottaa enemmän selän päälle kun sinne moottorin takaosaan on aikamoinen kurkottelu...
      pitäskö se tanko jättää paikalleen?

      Comment

      • Clavurion
        BTCF Member
        • Feb 2005
        • 9138
        • Oulu

        #4
        Originally posted by jiivee530d View Post
        pitäskö se tanko jättää paikalleen?
        Voi sen jättää, mutta eihän sillä mitään virkaa siellä enää ole. Ite olen tulpannut alipainesolenoidilta lähtevän alipaineletkun ja heivannut alipainekellon tankoineen kuikkaan.
        E39 530dA -02 M-Sport
        E53 X5 3.0dA -06 Sport
        * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
        Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

        Comment

        • jiivee530d
          Bimmer Fanatic
          • Feb 2013
          • 402
          • pohjois-savo

          #5
          Originally posted by Clavurion View Post
          Voi sen jättää, mutta eihän sillä mitään virkaa siellä enää ole. Ite olen tulpannut alipainesolenoidilta lähtevän alipaineletkun ja heivannut alipainekellon tankoineen kuikkaan.
          oisko jollain laittaa vielä hyvä ohje niin onnistus ilman ongelmia tuo homma. aikaa on kun viimeksi tehnyt kyseisen operaation.

          Comment

          • samson76
            Bimmer Rookie
            • Jan 2018
            • 114
            • Liminka

            #6
            Originally posted by Clavurion View Post
            Voi sen jättää, mutta eihän sillä mitään virkaa siellä enää ole. Ite olen tulpannut alipainesolenoidilta lähtevän alipaineletkun ja heivannut alipainekellon tankoineen kuikkaan.
            Tarttis poistaa/poistattaa läpät. Onko kiinnostusta ja minkä verran olet veloittanut operaatiosta? Tilasin tuommosen tulppa-tiivistesarjan tuohon hommaan.

            Comment

            • jiivee530d
              Bimmer Fanatic
              • Feb 2013
              • 402
              • pohjois-savo

              #7
              Originally posted by samson76 View Post
              Tarttis poistaa/poistattaa läpät. Onko kiinnostusta ja minkä verran olet veloittanut operaatiosta? Tilasin tuommosen tulppa-tiivistesarjan tuohon hommaan.
              läpät poistettu ja oli kyllä helppo homma. pari tuntia se vaan aikaa otti kun egr venttiilin samalla puhdisti. nyt ei ole pelkoa että löytyy moottorin sisästä läpät

              Comment

              • 530daa
                Bimmer Fanatic
                • May 2012
                • 231
                • ks

                #8
                sama juttu, helpoin mitä mihinkään muuhun korimalliin, ja oli ajettu jo yli 400tkm eikä akseleissa mitään vikaa

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎