Announcement

Collapse
No announcement yet.

X5 E70 vm. 2011 40d

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hekene
    Newbiemmer
    • Apr 2018
    • 3
    • Finland

X5 E70 vm. 2011 40d

Olen ostamassa vanteita renkaineen ja mietityttää että pitääkö ostaa vanteisiin myös rengaspaineen anturit?

Autossa on siis rengaspaineen merkkivalo.

Olen kuullut että jossain ei tartte että mittaus tapahtuu kehästä ja sitten taas toiset puhuu että pitää laitattaa anturit?:think

Vastatkoon kellä löytyy varmaa tietoa.. Kiitos jo etukäteen!
  • miika17
    Newbiemmer
    • Aug 2010
    • 18
    • Espoo

Originally posted by Hekene View Post
    Olen ostamassa vanteita renkaineen ja mietityttää että pitääkö ostaa vanteisiin myös rengaspaineen anturit?

Autossa on siis rengaspaineen merkkivalo.

Olen kuullut että jossain ei tartte että mittaus tapahtuu kehästä ja sitten taas toiset puhuu että pitää laitattaa anturit?:think

Vastatkoon kellä löytyy varmaa tietoa.. Kiitos jo etukäteen!
    Ei tarvitse rengaspaineantureita. Mittaa käsittääkseni renkaiden pyörimisnopeutta ja erot kertovat paineen laskusta. Näin ainakin mun E70 vm 2011.
    G31 530 xd M-Sport 2017
    F11 530 xd 2015
    E70 3.0d 2011
    F25 2.0 2011
    E61 530 xd 2008
    E60 523i 2008

Comment

• Tomi T
      BTCF Member
      • Apr 2003
      • 3844
      • Nokia

Pikaisen realoemin selailun perusteella vaikuttaisi siltä, että euromallin E70:n ei ole saanut rengaspaineantureilla olevaa rengaspainevalvontaa. Vakiona on siis joka tapauksessa pyörännopeustunnistimilla toimiva valvonta. Jenkkiversioon sen sijaan on saanut (ei ilmene onko kaikissa jenkkiversioissa).

2VB taitaapi olla antureilla olevan rengaspainevalvonnan lisävarustekoodi. Jos haluat täyden varmuuden, niin katso autosi varustelistasta syöttämällä valmistenumeron 7 viimeistä merkkiä tuonne -> www.bmwvin.com.
      BMW 330i M-sport G20 Portimao blau metallic '19
      ½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
      ½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
      BMW 750iL E32 Diamantschwarz metallic '93
      BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05

ex. 53*BMW

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢