Onko tällaista vikaa tullut vastaan ?
x3automaatti 3.0 d vm.2004 .
Pitemmän ajon jälkeen pysäytin auton ja vaihde p-asentoon
Kun yritin liikkeelle niin ei mihinkään .
Sammutin auton ja uudelleen starttauksen jälkeen lähti liikkeelle.
Ajelin noin 500km viikon aikana pätkäajoa kunnes teki vian uudelleen yhtäjaksoisen 200 km ajon jälkeen.Kierrokset nousi,mutta kulku parantui vasta sammuttamalla.
Aamulla väänsin pakkasesta käyntiin,mutta ei liiku vasta kun vaihteisto on lämmennyt.Vaihdevipua deelle ja pakille niin alkaa hiljalleen liikkua ja sitten kun lähtee niin turbiini pitää .Vikavalon saa syttymään kun antaa kunnolla kaasua vikatilassa.
Uudelleen käynnistys ja ei vikavaloa.
Kun auto ei tottele vaihdevipua niin pysyy mäessä vain peellä.
Missään vaiheessa ei ole tullut käryä ,ääntä tai mitään muutakaan vaihdelaatikosta.Kokemusta aiemmin kun vaihteiston vikavalo syttyi ja autolla pääsi 2 km ja hytti oli käryä täynnä
Laatikko kunnostettu recrolla 2 vuotta sitten ja 70km
Vikakoodit Carly
ynamische Stabilitaets Kontrolle / DSC
Fault Code: 005F1E
Fault Explanation: :Variant code: TOL disabled via EEPROM /
disabled trailer stabilization logic about EEPROM: info entry: Variant
coding. / by followers Stability Control (ASL) encoding / EEPROM
disabled --- (DSC: Steuergeraet variant coding) / disabled trailer roll
logic about EEPROM: variant coding: Info entry. / Speed sensor front
right air gap too big / internal control unit: missing DTC ID: M3
Fault Code: 005F42
Fault Explanation: :EGS error: transmission is in limp-home mode.
x3automaatti 3.0 d vm.2004 .
Pitemmän ajon jälkeen pysäytin auton ja vaihde p-asentoon
Kun yritin liikkeelle niin ei mihinkään .
Sammutin auton ja uudelleen starttauksen jälkeen lähti liikkeelle.
Ajelin noin 500km viikon aikana pätkäajoa kunnes teki vian uudelleen yhtäjaksoisen 200 km ajon jälkeen.Kierrokset nousi,mutta kulku parantui vasta sammuttamalla.
Aamulla väänsin pakkasesta käyntiin,mutta ei liiku vasta kun vaihteisto on lämmennyt.Vaihdevipua deelle ja pakille niin alkaa hiljalleen liikkua ja sitten kun lähtee niin turbiini pitää .Vikavalon saa syttymään kun antaa kunnolla kaasua vikatilassa.
Uudelleen käynnistys ja ei vikavaloa.
Kun auto ei tottele vaihdevipua niin pysyy mäessä vain peellä.
Missään vaiheessa ei ole tullut käryä ,ääntä tai mitään muutakaan vaihdelaatikosta.Kokemusta aiemmin kun vaihteiston vikavalo syttyi ja autolla pääsi 2 km ja hytti oli käryä täynnä
Laatikko kunnostettu recrolla 2 vuotta sitten ja 70km
Vikakoodit Carly
ynamische Stabilitaets Kontrolle / DSC
Fault Code: 005F1E
Fault Explanation: :Variant code: TOL disabled via EEPROM /
disabled trailer stabilization logic about EEPROM: info entry: Variant
coding. / by followers Stability Control (ASL) encoding / EEPROM
disabled --- (DSC: Steuergeraet variant coding) / disabled trailer roll
logic about EEPROM: variant coding: Info entry. / Speed sensor front
right air gap too big / internal control unit: missing DTC ID: M3
Fault Code: 005F42
Fault Explanation: :EGS error: transmission is in limp-home mode.
Comment