Onko joku madaltanut kyseistä tötteröä? Minulla on Msport alustalla ja silti tuntuu ja varsinkin näyttää korkealta. En ole mitannut lokarin ja renkaan väliä mutta sitä on paljon. Lisäksi minulla on ddc, eli säädettävä iskuvaimennus, pitääkö sille tehdä jotain madalluksen yhteydessä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
X3 f25 madaltaminen
Collapse
X
-
On varmaan tullut vähän vääränlainen auto hommattua jos madaltamaan ryhdytään, joku 3-tai 5-sarjalainen voisi olla paremmin silloin mieleen?
Mutta tuo on minunkin mielestäni totta että kun ei mistään maastoautosta ole kyse, on pyöränkaaret vähän turhan tyhjän näköiset niin x3 kuin x5:kin.
Itse korjasin tuon laittamalla e53 isompikehäiset renkaat, samalla pääsin eroon epämukavista liian matalaprofiilisista renkaista, vanteet kun olivat kuitenkin 20 tuumaiset niin pysyi profiili kuitenkin kohtuullisen näköisenä.
Tässähän tietenkin kävi myös niin että maavara kasvoi n. 20mm.*** E53 X5 3.0d 2005 ***
-
-
Originally posted by XV70D View PostOnko joku madaltanut kyseistä tötteröä? Minulla on Msport alustalla ja silti tuntuu ja varsinkin näyttää korkealta. En ole mitannut lokarin ja renkaan väliä mutta sitä on paljon. Lisäksi minulla on ddc, eli säädettävä iskuvaimennus, pitääkö sille tehdä jotain madalluksen yhteydessä?
En minäkään lähtisi tuota mallia madaltamaan. Jotain olen lukenut kans noista isommista renkaista jolloin se rengaskotelon ja renkaan kehän välinen "klappi" vähenee, mutta silloin taas voi ajettavuus ja todellinen nopeus alkaa heittää mitä suositeltujen rengaskokojen kanssa on.
Toisaalta tuossa on niin hyvä alusta ja jousitus eli jos madaltaa ja vielä käyttäisi matalaprofiilirenkaita, niin ajettavuus menis ja voisi olla melkoinen pottupeltotraktori sitten* Volvo V90 Cross Country D4 AWD 2017 ruotsintuonti 2019Kakkosautona Volvo S40 1.8 bensa (Ford...)
* Aiempia autoja vanhimmasta alkaen :
Ekat 5 Peugeot (309, 2x306, 307 ja 407), 1 Opel Zafira CDTI -07, 1. BMW 520da E61 -09 Isernhagen haku 2012 Saksasta ja X3 F25 LCI 30D -15 Fulda haku 2018 Saksasta
Comment
-
-
Originally posted by Esal View PostOn varmaan tullut vähän vääränlainen auto hommattua jos madaltamaan ryhdytään, joku 3-tai 5-sarjalainen voisi olla paremmin silloin mieleen?
Mutta tuo on minunkin mielestäni totta että kun ei mistään maastoautosta ole kyse, on pyöränkaaret vähän turhan tyhjän näköiset niin x3 kuin x5:kin.
Itse korjasin tuon laittamalla e53 isompikehäiset renkaat, samalla pääsin eroon epämukavista liian matalaprofiilisista renkaista, vanteet kun olivat kuitenkin 20 tuumaiset niin pysyi profiili kuitenkin kohtuullisen näköisenä.
Tässähän tietenkin kävi myös niin että maavara kasvoi n. 20mm.sigpic
Comment
-
Comment