Onko kukaan törmänny ongelmaan että ohjaustehostimen tiiviste pullahtanu ulos ja öljyt karannu? Autossa on adaptiivinen alusta ja noin 200tkm rullattu.
Tis mukaan kun noin käy niin myös laajentuva dynamic drive letku on vaihdettava https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e...supply/GLI0u3h
Mikähän tuollaisen aiheuttaa eli jos vaihtaa uuden pumpun niin meneekö sekin heti rikki? :think
Korjaako kukaan suomessa noita pumppuja kun useampi paikka tarjoaa eioota kunnostettuihin pumppuihin.
Uuden pumpun nähtävästi sais mutta onhan se vähän suolaisen hintainen..
edit: ehkä ton tis tekstin voi ymmärtää niin että se että tiivisteet on pursunnut indikoi että se letku on rikki. Mutta indikoiko se että se pumppu meni rikki koska letku oli tukossa vai että koska pumpussa selvästi ollut ylipainetta, on se letku myös entinen?
Tis mukaan kun noin käy niin myös laajentuva dynamic drive letku on vaihdettava https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e...supply/GLI0u3h
Mikähän tuollaisen aiheuttaa eli jos vaihtaa uuden pumpun niin meneekö sekin heti rikki? :think
Korjaako kukaan suomessa noita pumppuja kun useampi paikka tarjoaa eioota kunnostettuihin pumppuihin.
Uuden pumpun nähtävästi sais mutta onhan se vähän suolaisen hintainen..
edit: ehkä ton tis tekstin voi ymmärtää niin että se että tiivisteet on pursunnut indikoi että se letku on rikki. Mutta indikoiko se että se pumppu meni rikki koska letku oli tukossa vai että koska pumpussa selvästi ollut ylipainetta, on se letku myös entinen?
Comment