Announcement

Collapse
No announcement yet.

X3 F25 sähköinen takaluukku ei sulkeudu (solved!)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jengstro
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2006
    • 380
    • 02-alue

X3 F25 sähköinen takaluukku ei sulkeudu (solved!)

Aukee joo, mutta ei sulkeudu.

Kuukle kertoo että ongelma on usein ollut lukon mikrokytkimessä, joka luulee että luukku on kiinni. Mutta mulla paloi takaluukun sisävalot "normaalisti" kun luukku on auki.

Ja jälleen kerran tälläinen pieni piirilevy (takaluukun ledi driveri piirilevyjä kolvattu uusiksi tähän mennessä kaks kappaletta ). Ensinnäkin koko liittimessä ei ollut juotostinaa oikeestaan ollenkaan. Kosteutta sisässä... niin ei kantsis käyttää kosketuskupari/kumimatto-pintoja. Pitäis olla mikrokytkin. Alihankintana nämäkin piirilevyt jostain idästä tulee... laatukontrollia pitäis olla.

Anyway tässä kuvia. Tinaus ja putsaus, taas toimii

• arj31
    Newbiemmer
    • Aug 2004
    • 7

Aamen! Tismalleen sama vika tuli tänne eilen. Pitää alkaa tutkimaan onko mullakin vika napissa.

Valot palaa, joten kytkin se ei ehkä ole.

Vika alkoi sillä tavalla, että avasin kontin ja aloin asetella tavaroita kontissa, niin luukku alkoi sulkeutua mun päälle. Se pysähtyi aina muhun osuessaan, mutta yritti melkein heti uudestaan. Ehkä tuo kytkin tosiaan oikkarissa tjms?

Comment

• jengstro
      Bimmer Fanatic
      • Jul 2006
      • 380
      • 02-alue

joo, mulla aukeili aluksi itekseen. Kunnes sitten kuoli lopuksi. Siis, ei mennyt enää kiinni. Ei tarvii muuten repiä koko sisämuovia irti, riittää kun ottaa alareunasta pikkasen auki + pari ruuvia.

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎