Announcement

Collapse
No announcement yet.

F15 M50d ohjelmointi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jori
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2003
    • 1010
    • Vantaa

    F15 M50d ohjelmointi

    Onko kokemuksia pk-seudulla otsikon mukaisen vm-14 äksän ohjelmoinnista? Itsellä Celtic ohjelma autossa ja laatikko rajoittaa väännön nousua ja sitä ei saanut celtic ohjelmalla nostettua. Tehoa tuli lisää mutta ei juuri vääntöä. Osaako jokin firma muuttaa laatikon ohjelmaa?
    Ajossa: iX xDrive50 Fully Charged
    Exät: Tesla Model S LRR, G05 e45 M-Sport, F15 M50d, F15 30d, F11 535d, F30 Active Hybrid, E60 M5, E63 645CiA, W219 MB 350 CLS, E31 850iA, E90 320dA, E39 523iA, E39 540iA ACS, E36 328i Cab, Porsche 968, E36 M3, E39 540iA, E31 850iA, E36 M3, E34 525i, E30 325i M-Tech II, E30 325i kv, E30 318i, E30 316.
  • Vesa
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2010
    • 363
    • Oulu

    #2
    Originally posted by jori View Post
    Onko kokemuksia pk-seudulla otsikon mukaisen vm-14 äksän ohjelmoinnista? Itsellä Celtic ohjelma autossa ja laatikko rajoittaa väännön nousua ja sitä ei saanut celtic ohjelmalla nostettua. Tehoa tuli lisää mutta ei juuri vääntöä. Osaako jokin firma muuttaa laatikon ohjelmaa?
    Oisko tästä apua: https://www.xhpflashtool.com/
    Nykyiset:
    BMW F11 535DA xDrive -15
    Toyota Yaris Hybrid -20

    Exiä noin 60 kpl...

    Comment

    • tuikku
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2005
      • 1353

      #3
      .
      Täällä pohjoisessa taas pitää vääntöä rajoittaa, jotta laatikko kestäisi.
      CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia.
      Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
      Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
      tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5

      Comment

      • jori
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2003
        • 1010
        • Vantaa

        #4
        Originally posted by tuikku View Post
        .
        Täällä pohjoisessa taas pitää vääntöä rajoittaa, jotta laatikko kestäisi.
        Nyt vääntö n.750nm, kai tuo enemmän kestäisi kuin vakio väännön...? Mihin olette rajoittaneet väännön? Celtic osaa muuttaa edellisen mallin ja uudemman laatikon mutta ei tätä minun mallin.
        Ajossa: iX xDrive50 Fully Charged
        Exät: Tesla Model S LRR, G05 e45 M-Sport, F15 M50d, F15 30d, F11 535d, F30 Active Hybrid, E60 M5, E63 645CiA, W219 MB 350 CLS, E31 850iA, E90 320dA, E39 523iA, E39 540iA ACS, E36 328i Cab, Porsche 968, E36 M3, E39 540iA, E31 850iA, E36 M3, E34 525i, E30 325i M-Tech II, E30 325i kv, E30 318i, E30 316.

        Comment

        • tuikku
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2005
          • 1353

          #5
          .
          Hiukan alle tuhannen kun rajaa, niin vielä noin viiteen sataan nousee teho.
          CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia.
          Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
          Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
          tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5

          Comment

          • veku
            Bimmer Enthusiast
            • May 2005
            • 6324
            • P-Pohjanmaa

            #6
            Originally posted by tuikku View Post
            .
            Hiukan alle tuhannen kun rajaa, niin vielä noin viiteen sataan nousee teho.
            Vaatiiko mekaanisia muutoksia .
            Esim downpipe ?
            F11 M550D
            E39 M5
            F26 3.0 Da M-Sport
            E61 535D M-Sport

            Comment

            • tuikku
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2005
              • 1353

              #7
              .
              No ei
              Vaikka kaikki saastelaitteet toiminnassa - ei mitään väliä.
              Kaasupohjassahan ne ovat kuitenkin "kiinni".

              X50d,n kansi virtaa vakiona ~kymmenkunta heppaa päälle viidensadan ja nämä köyhempien mallit suunnilleen saman verran alle.

              Siis, jos enempi haluaa, pitää kannelle tehdä jotain.
              CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia.
              Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
              Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
              tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5

              Comment

              • atcc
                Bimmer Fanatic
                • Oct 2014
                • 373
                • Joensuu

                #8
                Onkohan 50d:ssä yhtään lujempi laatikko kuin esim 40d:ssä?
                Kannattaako edes haaveilla vajaan tonnin väännöistä ilman laatikon vahvistamista :think

                Kyllä siinä laatikko aika tiukilla on kun tuollaista jäähallia koittaa liikkumaan saada hieman rivakammin
                F15 X5 M50d -15
                Ex:
                F11 530dA xDrive -11
                E61 530xdA M-sport LCI -07

                Comment

                • jori
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2003
                  • 1010
                  • Vantaa

                  #9
                  Tänään ohjelmoitu lisäätehoa.fi Espoon toimipisteessä. Huomattavasti tuli ripeämpi/mukavampi kuin Celtic ohjelmalla. N.460hv ja 900nm. Etenkin alavääntöä tuli lisää reilusti.
                  Ajossa: iX xDrive50 Fully Charged
                  Exät: Tesla Model S LRR, G05 e45 M-Sport, F15 M50d, F15 30d, F11 535d, F30 Active Hybrid, E60 M5, E63 645CiA, W219 MB 350 CLS, E31 850iA, E90 320dA, E39 523iA, E39 540iA ACS, E36 328i Cab, Porsche 968, E36 M3, E39 540iA, E31 850iA, E36 M3, E34 525i, E30 325i M-Tech II, E30 325i kv, E30 318i, E30 316.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎