Onko kokemuksia pk-seudulla otsikon mukaisen vm-14 äksän ohjelmoinnista? Itsellä Celtic ohjelma autossa ja laatikko rajoittaa väännön nousua ja sitä ei saanut celtic ohjelmalla nostettua. Tehoa tuli lisää mutta ei juuri vääntöä. Osaako jokin firma muuttaa laatikon ohjelmaa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F15 M50d ohjelmointi
Collapse
X
-
F15 M50d ohjelmointi
Ajossa: iX xDrive50 Fully Charged
Exät: Tesla Model S LRR, G05 e45 M-Sport, F15 M50d, F15 30d, F11 535d, F30 Active Hybrid, E60 M5, E63 645CiA, W219 MB 350 CLS, E31 850iA, E90 320dA, E39 523iA, E39 540iA ACS, E36 328i Cab, Porsche 968, E36 M3, E39 540iA, E31 850iA, E36 M3, E34 525i, E30 325i M-Tech II, E30 325i kv, E30 318i, E30 316.Tags: None
-
-
Originally posted by jori View PostOnko kokemuksia pk-seudulla otsikon mukaisen vm-14 äksän ohjelmoinnista? Itsellä Celtic ohjelma autossa ja laatikko rajoittaa väännön nousua ja sitä ei saanut celtic ohjelmalla nostettua. Tehoa tuli lisää mutta ei juuri vääntöä. Osaako jokin firma muuttaa laatikon ohjelmaa?
-
-
.
Täällä pohjoisessa taas pitää vääntöä rajoittaa, jotta laatikko kestäisi.CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia.
Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5
Comment
-
-
Originally posted by tuikku View Post.
Täällä pohjoisessa taas pitää vääntöä rajoittaa, jotta laatikko kestäisi.Ajossa: iX xDrive50 Fully Charged
Exät: Tesla Model S LRR, G05 e45 M-Sport, F15 M50d, F15 30d, F11 535d, F30 Active Hybrid, E60 M5, E63 645CiA, W219 MB 350 CLS, E31 850iA, E90 320dA, E39 523iA, E39 540iA ACS, E36 328i Cab, Porsche 968, E36 M3, E39 540iA, E31 850iA, E36 M3, E34 525i, E30 325i M-Tech II, E30 325i kv, E30 318i, E30 316.
Comment
-
-
.
Hiukan alle tuhannen kun rajaa, niin vielä noin viiteen sataan nousee teho.CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia.
Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5
Comment
-
-
.
No ei
Vaikka kaikki saastelaitteet toiminnassa - ei mitään väliä.
Kaasupohjassahan ne ovat kuitenkin "kiinni".
X50d,n kansi virtaa vakiona ~kymmenkunta heppaa päälle viidensadan ja nämä köyhempien mallit suunnilleen saman verran alle.
Siis, jos enempi haluaa, pitää kannelle tehdä jotain.CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia.
Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5
Comment
-
-
Onkohan 50d:ssä yhtään lujempi laatikko kuin esim 40d:ssä?
Kannattaako edes haaveilla vajaan tonnin väännöistä ilman laatikon vahvistamista :think
Kyllä siinä laatikko aika tiukilla on kun tuollaista jäähallia koittaa liikkumaan saada hieman rivakamminF15 X5 M50d -15
Ex:
F11 530dA xDrive -11
E61 530xdA M-sport LCI -07
Comment
-
-
Tänään ohjelmoitu lisäätehoa.fi Espoon toimipisteessä. Huomattavasti tuli ripeämpi/mukavampi kuin Celtic ohjelmalla. N.460hv ja 900nm. Etenkin alavääntöä tuli lisää reilusti.Ajossa: iX xDrive50 Fully Charged
Exät: Tesla Model S LRR, G05 e45 M-Sport, F15 M50d, F15 30d, F11 535d, F30 Active Hybrid, E60 M5, E63 645CiA, W219 MB 350 CLS, E31 850iA, E90 320dA, E39 523iA, E39 540iA ACS, E36 328i Cab, Porsche 968, E36 M3, E39 540iA, E31 850iA, E36 M3, E34 525i, E30 325i M-Tech II, E30 325i kv, E30 318i, E30 316.
Comment
-
Comment