Announcement

Collapse
No announcement yet.

X3 F25 FM kuuluvuus hiipuu...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jengstro
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2006
    • 380
    • 02-alue

X3 F25 FM kuuluvuus hiipuu...

Kaivoin tuon diversity fM/AM antennin esiin takaluukun lasin yläpuolelta. Piirilevy ihan kuiva, ei kosteusvauroita.

Oletan että vika on tuossa. Mikäköhän näitä baijerin poikien elektroniikkasuunnittelijoita vaivaa. E60stä tuollaisen jouduin vaihtaa. Samaa jumppaa F sarjalaisissa?

Mulla osanumero 65209227771
    Ja yllätys, jo kaksi kertaa superseded uusilla numeroilla.
  • jengstro
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2006
    • 380
    • 02-alue

Itse itselleni ja muillekin tiedoksi, ei ollut tuossa vika. FM radio kuului pikkasen huonommin superseded diversity antennilla. Hmm... eli antenni lekalla katosta vaihtoon?

Comment

• vekkuli
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2005
      • 1321
      • Liminka

Onko vaikutusta takavalojen palamisella? Jotkut led driverit häiritsevät radiota.
      E93 ///M3
      E60 530dA aka M5
      F11 525dA Xdrive
      Tesla model 3 LR MY22

Comment

• TiTa
        Newbiemmer
        • Dec 2020
        • 3
        • Kuopio

Originally posted by vekkuli View Post
        Onko vaikutusta takavalojen palamisella? Jotkut led driverit häiritsevät radiota.
        Minulla sama vika kun aloittajalla ja F25:nen kans. Takavalojen palamisella on tosiaankin vaikutusta... Minulla taitaa olla kaks kiinanpojan ajuria takavaloissa jos nyt pitää laittaa vielä kolmaskin / neljäskin niin käyköhän sitten niin että radiosta ei nappaa mitään kanavaa.
        Nim. kiinalaiskusetusko taas

Comment

• jaki
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2003
          • 2978
          • Uusimaa

Ahaa, kohtalotovereita.
          Itsellä antennivahvistin täysin kuiva, antennithan on takalasissa, joiden juotokset uusin (olivat ihan ok ennenkin). Ei muutosta.
          Olen koodannut takavalot pois päältä (päivällä) , niin nekään ei voi aiheuttaa tuota. Pitääkö tässä kuunnella vain levyjä...
          BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi

Comment

• jengstro
            Bimmer Fanatic
            • Jul 2006
            • 380
            • 02-alue

Originally posted by TiTa View Post
            Minulla sama vika kun aloittajalla ja F25:nen kans. Takavalojen palamisella on tosiaankin vaikutusta... Minulla taitaa olla kaks kiinanpojan ajuria takavaloissa jos nyt pitää laittaa vielä kolmaskin / neljäskin niin käyköhän sitten niin että radiosta ei nappaa mitään kanavaa.
            Nim. kiinalaiskusetusko taas
            Mulla on toisella puolella "kiina"-versio led takavalo draiverista. Toinen puoli on toiminut kun juotin hyppylangan sen SMD "vastuksen" reunasta sinne mihin se pitää mennä. Tosiaan, toisella puolella on kiina-led-draiveri.

Muistan kun ihmettelin, miks kiina-versiossa on puolet vähemmän komponentteja siinä piirilevyssä kuin BMW oem vastaavassa. Oisko tässä syy.

Täytyy kokeilla disabloida nuo takavalot ja ajaa kauas "metsään" :-)

Comment

• jengstro
              Bimmer Fanatic
              • Jul 2006
              • 380
              • 02-alue

Kokeilin äsken halvoilla FM radio kuulosuojaimilla takavalojen takana, valot päällä ja ei päällä. Eri kanavia hyvällä ja huonolla vastaanotolla. Ei vaikutusta...

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎