Google on käännetty ympäri, realoemi on luettu läpi ja kaikki sadetanssit tanssittu joten katsotaan jos täältä löytyisi tietäjiä.
Potilaana X5 E53 3.0i 5/2001, mittarissa 323tkm ja GM aski paukahti.
Tiedossa olisi halpa hirvikolaroitu facelift koppa jossa ehjä vaihteisto, joten kysymys kuuluukin: Voiko xdriven ATC500 jakolaatikon tilalle vaihtaa tuon NV125 askin? Hajonneen laatikon koodi on 1G - TZ ja uuden vaihteiston koodi 4G - YZ.
Jakolaatikot on eri pulttijaolla ja ulostuloakselit näyttäisi olevan googlen kuvien perusteella eri pituiset mutta onko jotain estettä puljata sopivat osat vanhasta laatikosta uuteen?
Vai unohdetaanko suosiolla koko homma ja etsitään kerrasta sopiva vaihteisto? Sopivat askit tuntuvat vain olevan melko kiven alla ja saamani tarjoukset ovat kuulostaneet persaukisen korvaan kalliilta.
Potilaana X5 E53 3.0i 5/2001, mittarissa 323tkm ja GM aski paukahti.
Tiedossa olisi halpa hirvikolaroitu facelift koppa jossa ehjä vaihteisto, joten kysymys kuuluukin: Voiko xdriven ATC500 jakolaatikon tilalle vaihtaa tuon NV125 askin? Hajonneen laatikon koodi on 1G - TZ ja uuden vaihteiston koodi 4G - YZ.
Jakolaatikot on eri pulttijaolla ja ulostuloakselit näyttäisi olevan googlen kuvien perusteella eri pituiset mutta onko jotain estettä puljata sopivat osat vanhasta laatikosta uuteen?
Vai unohdetaanko suosiolla koko homma ja etsitään kerrasta sopiva vaihteisto? Sopivat askit tuntuvat vain olevan melko kiven alla ja saamani tarjoukset ovat kuulostaneet persaukisen korvaan kalliilta.

Comment