F25 X3:nen herjaa ajoittain näin kelien vaihdellessa pakkasen ja nollan välillä seisontajarrua. Näyttöön tulee ilmoitus:
"Parking brake failure. To park, protect against rolling away"
Bilteman lukija antaa koodiksi:
"4805FA Actuator temperature sensors deviation too great"
Molemmat moottorit kuitenkin pelaa ja kiristää jarrun.
Haittana: kerran meinnut jäädä parkkiin, ei avannut seisontajarrua kuin vasta puolen tunnin jälkeen. Sekä aina mittariston herjan yhteydessä vaikuttaisi jarrut hieman haisevan.
Satulat, palat ja liukutapit liukuu, eivät jumi.
Searchialla koitin etsiä, mutten äkkiseltään löytänyt tähän topiccia.
Meneekö moottorit vaihtoon vai onko noissa ollut jotain piirilevy/elektroniikka ongelmaa jonka voisi hoitaa edullisemmin?
"Parking brake failure. To park, protect against rolling away"
Bilteman lukija antaa koodiksi:
"4805FA Actuator temperature sensors deviation too great"
Molemmat moottorit kuitenkin pelaa ja kiristää jarrun.
Haittana: kerran meinnut jäädä parkkiin, ei avannut seisontajarrua kuin vasta puolen tunnin jälkeen. Sekä aina mittariston herjan yhteydessä vaikuttaisi jarrut hieman haisevan.
Satulat, palat ja liukutapit liukuu, eivät jumi.
Searchialla koitin etsiä, mutten äkkiseltään löytänyt tähän topiccia.
Meneekö moottorit vaihtoon vai onko noissa ollut jotain piirilevy/elektroniikka ongelmaa jonka voisi hoitaa edullisemmin?