Tästä kyseisestä aiheesta löytyy jos jonkin moista juttua netistä.
Päätin sit itse ryhtyä tutkimaan väittämiä ja tottahan se oli että ihan helpolla se ei onnisty noiden jakovaihteiston öljyjen vaihto tai edes tyhjennys kun tyhjennys proput on vasten vaihteiston poikittaispalkkia. Tai no ei ihan vasten, on siinä 30mm rakoa.
Purkaa saisi vaikka ja mitä ihan virallisten ohjeidenkin mukaan mutta kun on olemassa aina toinenkin vaihtoehto.....
Ja nyt kun lopultaan päätin selättää tämän myytin niin jatkossa on helpompaa, etenkin kun jakolaatikon nykimis myytti tuli murrettua. Kyseisessä autossa on tehtaan öljyt sisällä , tilavuushan on 1Litra ja ulos tuli vain 0,5Litraa. Mistään oo vuotanut ja väri mustaa. Rakensin tyhjennystulppaan pikaliittimen josta sain öljyt ulos ja painamalla sisään.
Enää ei nyi ja vikailmoituskin hävisi joka piti kaivaa vikakoodinlukijalla auton syövereistä, ei meinaan näy missään normaalissa luettelossa tai mutään merkkivaloja aiheesta.
Päätin sit itse ryhtyä tutkimaan väittämiä ja tottahan se oli että ihan helpolla se ei onnisty noiden jakovaihteiston öljyjen vaihto tai edes tyhjennys kun tyhjennys proput on vasten vaihteiston poikittaispalkkia. Tai no ei ihan vasten, on siinä 30mm rakoa.
Purkaa saisi vaikka ja mitä ihan virallisten ohjeidenkin mukaan mutta kun on olemassa aina toinenkin vaihtoehto.....
Ja nyt kun lopultaan päätin selättää tämän myytin niin jatkossa on helpompaa, etenkin kun jakolaatikon nykimis myytti tuli murrettua. Kyseisessä autossa on tehtaan öljyt sisällä , tilavuushan on 1Litra ja ulos tuli vain 0,5Litraa. Mistään oo vuotanut ja väri mustaa. Rakensin tyhjennystulppaan pikaliittimen josta sain öljyt ulos ja painamalla sisään.
Enää ei nyi ja vikailmoituskin hävisi joka piti kaivaa vikakoodinlukijalla auton syövereistä, ei meinaan näy missään normaalissa luettelossa tai mutään merkkivaloja aiheesta.
Comment