Tere.Â
Ongelma johon apua kaivataan; Laturi (ei oem, made in poland) pukkaa noin 14-15V jännitettä (virtaa ei mitattu, koska pihtimittaria ei vielä ole ollut käytössä). Sama jännite mitattavissa myös konehuoneen navasta. Akulle asti jännite ei kulkeudu (max 12,5V), vaikka pitäisi oletettavasti pysyä myös sinne saakka samana. Nyt pitäisi ryhtyä etsimään ne "hapettuvimmat" paikat / liittimet päävirtakaapeleissa akulta rintapeltiin saakka. Ja koska sisustaa joutuu purkamaan melko reilusti, kysyn löytyykö joltain kokemusperäistä tietoa vastaavasta ongelmasta mistä aloittaa ja/tai löytyykö cutaway kuvia tai vastaavia kaapeloinnin ja liitosten / läpivienitien paikoista? Mainittakoon, ettei E83 lci:n akkua tarvitse ohjelmoida vaihdon yhteydessä  ja että akku on vajaan vuoden  vanha Varta agm. Yt Pera
Ongelma johon apua kaivataan; Laturi (ei oem, made in poland) pukkaa noin 14-15V jännitettä (virtaa ei mitattu, koska pihtimittaria ei vielä ole ollut käytössä). Sama jännite mitattavissa myös konehuoneen navasta. Akulle asti jännite ei kulkeudu (max 12,5V), vaikka pitäisi oletettavasti pysyä myös sinne saakka samana. Nyt pitäisi ryhtyä etsimään ne "hapettuvimmat" paikat / liittimet päävirtakaapeleissa akulta rintapeltiin saakka. Ja koska sisustaa joutuu purkamaan melko reilusti, kysyn löytyykö joltain kokemusperäistä tietoa vastaavasta ongelmasta mistä aloittaa ja/tai löytyykö cutaway kuvia tai vastaavia kaapeloinnin ja liitosten / läpivienitien paikoista? Mainittakoon, ettei E83 lci:n akkua tarvitse ohjelmoida vaihdon yhteydessä  ja että akku on vajaan vuoden  vanha Varta agm. Yt Pera
Comment