X1 E84 kysymyksiä
Collapse
X
-
Hommasin kokeeksi Osramin Night Breakerit ja nopsaan kurkkasin tuonne valojen taakse, että minkä verran tilaa puuhastella. No on ja ei, joten tuumasin heti suoraan kysäistä että onko käytäntö purkaa koko keula ja umpiot pois vai saako xenonit vaihdettua paikallaan? Jotenkin näytti vähän semmoselta paikalta että tarttis intialaista huilua soitella kädelle hetken aikaa...
-
Ja adaptiivisilla valoilla olevissa vehkeissä niissä sisemmissä linsseissä on kurvivalot, jonka tarkoitus on valaista kurvin sisäreuna hitaassa nopeudessa.
Leave a comment:
-
Ei niissä käsittääkseni missään versiossa ole valoja niissä sisemmissä. Bemarilla taitaa olla nuo feikkilinssit käytössä myös monissa muissa malleissa. Ne xenonien omat pitkät on tosiaan huonot. Itsellä kilven alla piilossa wligth impulse 1. Tehostaa valoja ihan kivasti vaikka pieni valo onkin. Ei paras valo ala-asennuksiin, mutta lähinnä ideana, että jos haluaa käytännössä huomaamattoman. Lisävaloasennuksen.
Leave a comment:
-
Ei niissä sisemmissä rei'issä mullakaan mitään pala ja mitä kuikuilin konepellin alta niin ei niissä näytä lamppuja olevankaan. Taitaa olla käytössä vaan halogeeniversiossa. Minä olen kyllä ollut valoihin ihan tyytyväinen mutta voi johtua siitä että mulla on muissa autoissa vielä paskemmat
Leave a comment:
-
Hmm, enpä ole tutkinut Xenonien toimintaa mutta voisin koittaa illemmalla katsoa miten ne käyttäytyy. Mulla on koodattu takavalot päälle ja toimii, mutta en valitettavasti tiedä mitä toimenpiteitä se vaati.
Leave a comment:
-
Kovasti bi-xenoneilta nuo näyttää, mutta nyt ei sisemmät inahdakaan.
Joku juttuhan tässä nyt on mitä en tajua
Eikös noi nyt kuitenkin pitäis pelittää niin kuin xenonit yleensä, eli normiajovalot ulommilla ja varjostajilla, sit pitkät päälle niin ulommista aukee varjostimet ja sisemmät ns. lisäpitkät päälle?Last edited by savihousu; 06-03-2024, 19:19.
Leave a comment:
-
Menihän mielenkiintoiseksi, millään valokytkimen asennolla lisäpitkät eivät herää, BimmerCodesta en edes löydä lisäpitkille mitään kontrollia ( additional high beams ), sitten kun samalla koitin saada DLR-asennossa takavalot päälle, niin vaikka takavalot vaihtaa aktiiviiseksi, niin eipä ne kuitenkaan ole päällä. Ainoa kohta mistä löydän maininnan additional lightseista, on DLR-kohta, mutta sillä asetuksella palaa Angel Eyesit eikä mitään muuta.
Leave a comment:
-
Kyllä tuossa Xenonit on, mutta nyt kun tuossa asiaa ämpyilin ja pyörin ympyrää auton ympärillä, niin jostain syystä ei lisäpitkät syty lainkaan, mitään virheilmoitustakaan ei ole. Selittänee kyllä tuon valon puutteen, mutta nyt kiinnostais että miksi ei syty.
Leave a comment:
-
Ei ilmeisesti ole Xenoneita varusteena. Enpä tiedä minkälainen homma retrofittinä mutta varmaan mahdollista.
Leave a comment:
-
Mitenkähän tähän sais pitkiin valoihin lisää jerkkua ilman junttikannuja tai junttipalkkia? On jostain syystä aivan järkyttävän surkeat pitkät tässä vehkeessä.
Leave a comment:
-
Sen modulin pistokkeen joutuu irrottamaan tekipä sen koodauksen millä kikkareella tahansa.
Leave a comment:
-

Omassa ei ole tunnistimia vaan systeemi perustuu pyörimisnopeuksiin. Ihan hämärästi muistelisin että toimintatapa olisi koodaamalla valittavissa. Voin olla väärässä.
EDIT. olisko tässä jotain aiheesta. https://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=1487472
Leave a comment:
-
Kappas, niinpäs onkin ja näyttää jopa toimivanOriginally posted by racing02 View Post
Vaihdekepin edessä on A OFF-nappi äärimmäisenä oikealla, ainakin mulla. Koodauksella se saatiin muistamaan tilansa. Ei ollut omaa osaamista tai välineitä mutta sen hoiti nimimerkki Spetke laittaen samalla takavalot palamaan. Rengaspainevalvonnan kanssa mullakaan ei ole ollut koskaan ongelmia.
No eipä tullut tuota faktaa edelliseltä omistajalta joka oli 5v ajellu tuolla kun kysyin että kuinkas tuo toimii. Sanoi vain että voi koodata pois...
No se on nyt check, kun näyttää jopa muistavan tuon off-asennon nyt seuraavalla startilla.
Ei tässäkään mitään muuta ongelmaa ole TPMS kanssa, mutta kun yhdessä vannesarjassa ei ole tunnistimia, niin se herjaa sitä koko ajan kyseisen sarjan ollessa alla eikä sitä herjaa saa pois. Se tuossa vähän ärsyttää. Enhän mä pura apparin airbagia tai ohjausmoduulia jos laitan turvaistuimen etupenkille, vaan käännän sen toistaiseksi pois päältä, että sikäli melko dorka toteutus tuo on.
Leave a comment:
Leave a comment: