Announcement

Collapse
No announcement yet.

x35d huohottimen lämmitys.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ändi
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2004
    • 1292
    • Pori

    x35d huohottimen lämmitys.

    Koitin searchilla hakea, mutta en löytänyt osumia.

    Mites tuollaisessa 35d koneessa on tuo huohottimen lämmitys toteutettu.
    Kävin asiaa marmorilla tiedustelemassa. Kertoivat että ilmansuodatinpoksi ja siitä turbolle lähtevä putki pitää vaihtaa. Sähkön saaminen vastukselle saattaa kuulema aiheuttaa ongelman. Ei osannut suoraan sanoa saako sähköä mistää. Ja oli kuulema kokemusta jostain 7sarjalaisesta, jossa asennukset ei lähteneet toimimaan ilman jonkin poksin vaihtoa.

    Oisko kellään tietoa, miten tuo homma pitäisi suorittaa?

    entäs tarviiko tuollainen pannu jotain muuta "päivitystä" jotta soveltuu suomen kylmyyteen?
    sigpic
    E46 2d 330 -02
    EX.
    E36 2d 328 -97
    e92 335d -07
    330D touring M-sport II. -04 (260hp/600nm)
    Audi S4 -99 (324hp/497nm)
    Bmw 328 iA 2D -95 (218hp/275nm)
    Bmw 325 iA 2D -93
    Bmw 325 4d -92
  • Muuli
    Bimmer Rookie
    • Mar 2007
    • 115

    #2
    Mikä malli on kyseessä?:think

    Comment

    • Tommix
      BTCF Member
      • Dec 2006
      • 5400
      • S:t Karins

      #3
      Originally posted by Ändi View Post
      Oisko kellään tietoa, miten tuo homma pitäisi suorittaa?
      Ja ennen kaikkea miksi?
      En ole kuullut ongelmista tuplaturbomoottoreissa :think

      Originally posted by Ändi View Post
      entäs tarviiko tuollainen pannu jotain muuta "päivitystä" jotta soveltuu suomen kylmyyteen?
      Pää- ja egr termarit sekä todennäköisesti laatikon lämmönvaihdin (sis. termarit).
      Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
      Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
      ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
      Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

      Comment

      • Ändi
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2004
        • 1292
        • Pori

        #4
        Originally posted by kt0510 View Post
        Ja ennen kaikkea miksi?
        En ole kuullut ongelmista tuplaturbomoottoreissa :think


        Pää- ja egr termarit sekä todennäköisesti laatikon lämmönvaihdin (sis. termarit).

        Lähinnä ajattelin siksi, koska muissa on useasti ongelmia jäätyneen huohottimen takia, sekä tuohonkin malliin se kylmän maan varustukseen kuuluu.

        Muuli:e92
        sigpic
        E46 2d 330 -02
        EX.
        E36 2d 328 -97
        e92 335d -07
        330D touring M-sport II. -04 (260hp/600nm)
        Audi S4 -99 (324hp/497nm)
        Bmw 328 iA 2D -95 (218hp/275nm)
        Bmw 325 iA 2D -93
        Bmw 325 4d -92

        Comment

        • Karhu
          Bimmer Fanatic
          • Jul 2003
          • 474
          • Kirkkonummi

          #5
          Originally posted by Ändi View Post
          Lähinnä ajattelin siksi, koska muissa on useasti ongelmia jäätyneen huohottimen takia, sekä tuohonkin malliin se kylmän maan varustukseen kuuluu.

          Muuli:e92
          Mitenköhän on E61 535d:n kanssa - onko tuollaista edes saatavilla tähän malliin? Marmoriltakaan eivät tuntuneet löytävän.
          Ei rahaa ostaa uudempaa tai tuunata vanhaa? Se on siis old school!

          Comment

          • Rahu
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2002
            • 6464
            • Tuusula

            #6
            Tuo on melko turha varuste, väittäisin että ennemmin läpät menee koneen läpi ennen kuin huohotin jäätyy.
            BMW Service
            P.o4oo925441
            [email protected]
            Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
            Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat

            Comment

            • Ändi
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2004
              • 1292
              • Pori

              #7
              Thänks.
              Rahun sanaan voin sen verta luottaa, että lopetan tuon ihmettelyn saman tien.
              Läppäkirurkille auto päätyy kyllä heti ensimmäiseksi. niinkuin edellinen autokin sai heti kirurkin puukkoa.
              sigpic
              E46 2d 330 -02
              EX.
              E36 2d 328 -97
              e92 335d -07
              330D touring M-sport II. -04 (260hp/600nm)
              Audi S4 -99 (324hp/497nm)
              Bmw 328 iA 2D -95 (218hp/275nm)
              Bmw 325 iA 2D -93
              Bmw 325 4d -92

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎