eli jäähdytin nesteet tulee paineella paisuntasäiliön korkin alta kun auto sammutetaan,silloin kun on käynnissä,niin ei mitään ongelma,mikä voisi olla vikana?....auto lämpenee normaalisti lämmöt pysyy siinä mittarin keskikohdalla,muuten ajaessa kaikki ookoo:think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e 53 ongelma
Collapse
X
-
Yksinkertaisin vika on varmaan että se itse korkki on viallinen.
Sitten vesipumppu, termostaatti, jäähdytin jne. Järjestelmä on paineessa ja jos hukkaa paineet jostain niin keittää. Korkki ei varmaan paljoa maksa jos Laakkoselta tms haetE39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by artusya View Postmutta jos mä nyt vaihdan se korkki,mutta se silti keittää vaikka siitä korkista ei tuukka nesteitä ulos,niin sitten mene kannentiiviste prkl
tai sitten paineet tulee jostain sylinteristä järjestelmään.
Kun käytät paikallaan kylmästä kuumaksi korkki auki, niin näet tuleeko sieltä paisuntasäiliöstä kuplia. Samalla näet pyöriikö jäähdyttimen flekti.
Comment
-
-
Originally posted by artusya View Posteli jos tulee kuplia,niin mulla on lohko halki?
Luultavasti kuitenkin kannentiiviste. Jäähdytinnestreen värikin paljastaa, myös mahdollinen öljy siellä seassa. Mutta jos toimii ajaessa normaalisti, paikallaan keittää, niin jäähdyttimen flekti on todennäköisempi.
Comment
-
-
Ainakin 3.0 dieselissä Webaston kanssa löytyy erillinen vesipumppu (osa 9): http://bmwfans.info/parts/catalog/E5...r_valves_ihka/BMW E31 850 CSi -93, BMW E38 735i -96
Ex: Land Rover D4 SDV6 HSE -12, VW Touareg Hybrid -10, Land Rover D4 3.0 TDV6 HSE -10, BMW E53 X5 3.0dA -04, BMW E39 530dAT -00, Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited -98, BMW E34 525i -91
Comment
-
-
x53
tuntuu siltä että jos ajan rauhallisesti,vettä ei pursua sieltä yhtään,mutta jos annan vähänkin kenkää ,nii korkkin alta tulee sitä nestettä,tää on kyl per....tä,otin nyt epätoivosena jonkun liittimen pois,tässä kuvassa http://realoem.com/bmw/showparts.do?...64&hg=64&fg=18 se on osan nro 1 liitin,tossa on näköjään joku lisäpumppu,kuvassa nro 13,pitäiskö ottaa sekin pois pelistä,ehkä se lisäpumppu pyörii siinä turhaanLast edited by artusya; 01-12-2011, 20:36.ORAVA
Comment
-
Comment