memebuy23buy

F25 tänne ja heti!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bemu2000
    replied
    Originally posted by timotopi View Post
    Moi
    Onkos kukaan ostanut vetokoukkua M-sport sarjalla olevaan f25 autoon?
    Jos niin mistä. Ainoa kriteeri että irroitettava.
    T.Timo

    Tuosta valikoimaan http://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=...hmbar&_sacat=0

    Edit: niin ja tilaat luukullisen "diffusoorin"
    Last edited by bemu2000; 05-01-2016, 20:18.

    Leave a comment:


  • timotopi
    replied
    Moi
    Onkos kukaan ostanut vetokoukkua M-sport sarjalla olevaan f25 autoon?
    Jos niin mistä? Ainoa kriteeri että irroitettava. KL varaosissa sanottiin että M-sport sarjalla ainoastaan alkuperäinen sähköinen koukku käy. Eikä se webastokaan niin helpolta tunnu.
    Ensimmäinen asentaja ei suostunut ollenkaan asentamaan. Sanoi että vain 2.0L koneisiin onnistuu
    euro 6 normin koneissa? Toinen paikka hinta 2300€ todeten asiakkaan vastuulle vikakoodit, kun kumminkin tulee.
    Taidan tyytyä Defa sarjaan. Kotona saa talliin ja töissä piuhan päähän. Tänäänkin täräytin päivän päätteeksi käymään 15min ennen lähtöä niin ihan lämpöinen koko auto ilman lisä apuja. Entäpä onko keulaa tukkinut kukaan ? Mulla oli e46 munuaisissa KL:stä hommatut kupit suojana. Saakohan tähän sellaisia?

    Perhepiirissä on kaksi mersua ja muijan A180 aj,92tkm termari paskana lämmöt 40. Äidillä C350Bensa nelikko aj. 78tkm, lämmöt 60 kummankin kanssa huoltoaijat varattu. Joten termari viat eivät ole pelkästään bmw:n ongelma... (vaan osuu aina itselle)
    T.Timo
    Last edited by timotopi; 05-01-2016, 20:56.

    Leave a comment:


  • Tyko
    replied
    Paljonko f25 3.0d vm.2011 automaatti kestää tehon- ja väännönlisäystä, lähinnä siis tuo kytkin- ja laatikkopuoli?

    Leave a comment:


  • timotopi
    replied
    Hei
    Lueskelin läpi tuon x5 70 keskustelut ja siellä tuli ilmi vetokoukku jos on tehdas
    asenteinen niin on korotettu vetopaino? Eli 2700-<3500kg.
    Koskeeko myös f25 mallia 2000kg-<2400kg??
    3.0d ja 35d koneisiin ainakin ulkomailla ilmoitetaan 2400kg.
    Yksi 3.0d myynnissä myös suomessa jossa 2400kg.
    Tämä vaan siksi että pitääkö saksan markkinoilta etsiä vain koukullisia autoja ettei jälki asenteinen käy.
    Kiitos jos jollain on varmaa tietoa.
    T. Timo

    Leave a comment:


  • _Jubi_
    replied
    Originally posted by Ludwig View Post
    Miltä tuo jakopään ääni kuulostaa tyhjäkäynnillä? Onko jatkuvaa?

    Täällä 52 000km mittarissa ja takalasinpyyhkijänmoottori vaihdettu.

    Takapaloilla ajaa tietokoneen mukaan vielä 32 000 km ja etupaloilla 90 000 km.
    Sellanen kahina/laahaava ääni kuulu meillä.

    Leave a comment:


  • Ludwig
    replied
    Originally posted by _Jubi_ View Post
    Meillä taksina 12/12 käyttöönotettu F25 2.0d. 43000km kohalla alkoi jakopää pitämään ääntä. Vaihdettiin uudet hilut/käytettiin kansi irti 75tkm. Toissa viikolla vaihdettiin jakovaihteisto oudon ravistamisen takia ja nollattiin laatikko. Ravistus/vapina ei hävinnyt joten nyt odotellaan saksasta uutta vaihdelaatikkoa :think

    Ja useamman henkilön toimesta on kuunneltu moottoria että ihan kun jakopää ääntäisi tyhjäkäynnillä taas.

    Alustaan vaihdeltu eteen puslia, koiranluita ymym. Ja jarrupalat taakse jo ainakin kahdesti ellei jopa kolmesti.

    Edit. Ja puskurista lähti maalit ensimmäisillä pesukerroilla Ja kovilla pakkasilla pitkät valot ei kytkeydy päälle.
    Miltä tuo jakopään ääni kuulostaa tyhjäkäynnillä? Onko jatkuvaa?

    Täällä 52 000km mittarissa ja takalasinpyyhkijänmoottori vaihdettu.

    Takapaloilla ajaa tietokoneen mukaan vielä 32 000 km ja etupaloilla 90 000 km.

    Leave a comment:


  • _Jubi_
    replied
    Originally posted by _Jubi_ View Post
    Meillä taksina 12/12 käyttöönotettu F25 2.0d. 43000km kohalla alkoi jakopää pitämään ääntä. Vaihdettiin uudet hilut/käytettiin kansi irti 75tkm. Toissa viikolla vaihdettiin jakovaihteisto oudon ravistamisen takia ja nollattiin laatikko. Ravistus/vapina ei hävinnyt joten nyt odotellaan saksasta uutta vaihdelaatikkoa :think

    Ja useamman henkilön toimesta on kuunneltu moottoria että ihan kun jakopää ääntäisi tyhjäkäynnillä taas.

    Alustaan vaihdeltu eteen puslia, koiranluita ymym. Ja jarrupalat taakse jo ainakin kahdesti ellei jopa kolmesti.

    Edit. Ja puskurista lähti maalit ensimmäisillä pesukerroilla Ja kovilla pakkasilla pitkät valot ei kytkeydy päälle.

    Uusi vaihdelaatikko kiinni ja samalla tehty öljyhuolto. Taas mennään mutkasta tietä näkymättömiin

    Leave a comment:


  • McBeast
    replied
    Faijalla ollut muutaman vuoden F25 30d käytössä ja ainoana miinuksena on kerran huomauttanut Levin reissulla akun varaustilaa, kun autolla ajettiin kovissa pakkasissa lyhyttä pätkää kauppaan-mökille väliä. Mittarissa nyt jotain 65tkm tms.

    Leave a comment:


  • *Kaide
    replied
    Ottaako sähköinen käsijarru normipaloilla vai onko omat? Voisiko se kuluttaa?
    Ei autolla ihmeemmin ole räpätty.

    Ei tuo jarrupalojen vaihto noilla kilsoilla paha juttu ole, tuo keulan alustajumppa vaan alkaa olla naurettavaa...

    Leave a comment:


  • bemu2000
    replied
    Originally posted by *Kaide View Post
    Meillä vaihdettiin tässä 59tkm normihuollossa myös takajarrupalat.
    Ei mitään hajua onko tuo normikilsamäärä takapaloille...?

    Alustan osat keulassa tosiaan tuntuu olevan aika heikko lenkki, ainakin 2011 mallisessa X35i:ssä....

    Mulla kolisi joku paikka edessä vähän jo heti uutena. Pikkuhiljaa vaan lisääntyi ja lopulta vika löytyi alapallosta. Kyllä jarrupalat saa kulumaan pienessä kovatempoisessa ajossa hyvinkin noilla kilsoilla. Tuskin 35i:n tehoja on liikaa säästelty ja mites talvella, ajonvakautus polttaa jarruja jatkuvasti.

    Leave a comment:


  • *Kaide
    replied
    Originally posted by _Jubi_ View Post
    Alustaan vaihdeltu eteen puslia, koiranluita ymym. Ja jarrupalat taakse jo ainakin kahdesti ellei jopa kolmesti.
    Meillä vaihdettiin tässä 59tkm normihuollossa myös takajarrupalat.
    Ei mitään hajua onko tuo normikilsamäärä takapaloille...?

    Alustan osat keulassa tosiaan tuntuu olevan aika heikko lenkki, ainakin 2011 mallisessa X35i:ssä....

    Leave a comment:


  • Convertible
    replied
    Jaiks mitä juttua..

    Uskaltaako tuollaista jenkki äksää edes ostaa, mulla on ollut kaksi e83sta ja niihin ei ole vaihettu mitään.

    Leave a comment:


  • _Jubi_
    replied
    Originally posted by *Kaide View Post
    59tkm ja jälleen keulassa väljää...

    Tehtaan aktion myös päällä, vanos(-yksikkö? ohjausyksikkö?) vaihdetaan.
    Moottori siis auki ja palikka vaihtaen, työaika 1,5 päivää.
    Meillä taksina 12/12 käyttöönotettu F25 2.0d. 43000km kohalla alkoi jakopää pitämään ääntä. Vaihdettiin uudet hilut/käytettiin kansi irti 75tkm. Toissa viikolla vaihdettiin jakovaihteisto oudon ravistamisen takia ja nollattiin laatikko. Ravistus/vapina ei hävinnyt joten nyt odotellaan saksasta uutta vaihdelaatikkoa :think

    Ja useamman henkilön toimesta on kuunneltu moottoria että ihan kun jakopää ääntäisi tyhjäkäynnillä taas.

    Alustaan vaihdeltu eteen puslia, koiranluita ymym. Ja jarrupalat taakse jo ainakin kahdesti ellei jopa kolmesti.

    Edit. Ja puskurista lähti maalit ensimmäisillä pesukerroilla Ja kovilla pakkasilla pitkät valot ei kytkeydy päälle.

    Leave a comment:


  • *Kaide
    replied
    Originally posted by *Kaide View Post
    Suvussa F25 35i jolla ajettu nyt 36tkm.

    Vaihdettu ainakin:
    -raidetangot
    -ohjausakseli
    -ohjausvaihde

    ...ja nyt on taas toinen raidetanko väljä.

    Tuntuu keulan palikat olevan kulutustavaraa.
    Originally posted by *Kaide View Post
    39tkm ja katalysaattori vaihdettu...
    59tkm ja jälleen keulassa väljää...

    Tehtaan aktion myös päällä, vanos(-yksikkö? ohjausyksikkö?) vaihdetaan.
    Moottori siis auki ja palikka vaihtaen, työaika 1,5 päivää.

    Leave a comment:


  • Convertible
    replied
    Olen vaihtamassa E83 sdtä (tai haen saksasta) F25 malliin, mutta en osaa päättää, että mahtaako tavallinen 30d riittää, eli onko vajaatehoinen ja kulkuinen verrattuna 35d?

    Onko kukaan testannut molempia?

    Leave a comment:

Working...
X