Originally posted by mikkod
View Post
F25 tänne ja heti!
Collapse
X
-
Sinne meni. Mittarissa 23tkm. Olihan se kiva. Kyllä siitä joku hyvän auton saa.
Leave a comment:
-
-
Tulipa koeajettua tuollainen 2.0d business automaatti. Hieno peli. Eipä siinä paljon omaan tarpeeseen ainakaan olisi parantamista. Voimaa oli ihan riittävästi ja voimansiirto toimii kuin unelma. Rengasäänet voisi karkealla asfaltilla olla ehkä hiljaisemmat, mutta muuten tosi hiljaisessa kulkineessa nuo helposti korostuu. Popitkin tuntui asialliselta. Oiskohan ollu hifipaketilla.
Ajettavuus oli äkkiseltään henkilöautotasoa ja maantiellä kulki enempi heilumatta. Lämpimällä koneella kulutuskin alkoi näyttää suht. kivoja lukemia. Jotain 5-6l/ 100km
Leave a comment:
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostMulla kolisee vasella edessä joku nivel ja ajettu 4tkm. Pitänyt vähän ääntä uudesta asti, mutta nyt jo enemmän. Vai mahtaako olla ominaisuus? :think
Vaihdettu ainakin:
-raidetangot
-ohjausakseli
-ohjausvaihde
...ja nyt on taas toinen raidetanko väljä.
Tuntuu keulan palikat olevan kulutustavaraa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by mikkod View PostHAH! Kestihän se 14tkm. Ahdin paskana. On tää niin hienoa...
Oho ja vielä vakionaMulla kolisee vasella edessä joku nivel ja ajettu 4tkm. Pitänyt vähän ääntä uudesta asti, mutta nyt jo enemmän. Vai mahtaako olla ominaisuus? :think
Leave a comment:
-
-
Ominaisuus vai mikä ihme
Moro,
Huomasin mielenkiintoisen jutun.
Jos ajovalot on AUT asennossa, niin lämppäri ei puhalla "kovaa", jos on niin valoisaa että ajovalot eivät ole päällä. Sama myös jos valot ovat "0" asennossa.
Jos taas pakoittaa valot päälle, lämppäri lähtee normaalisti päälle.
Mikäköhän logiikka tossa on?
:think
edit: webasto asennettu väärillä ohjeilla. Kiitos KAHA!!!Last edited by mikkod; 04-06-2013, 07:38.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostMites sinne pääsee?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by DoubleW View PostMyös F sarjan autoissa on salavalikko, josta näkee tarkan lämpötilan digitaalisesti. Se mittaritaulussa oleva mittari näyttää tosiaan öljyn lämmöt. Salavalikosta Temperatures - kohdasta näkyy sekä öljyn että jäähdytinnesteen lämpötilat samanaikaisesti.
Mites sinne pääsee?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by McBeast View PostArvon F25 omistajat.
Nouseeko teillä lämmöt ihan normaalisti tuonne puoleen väliin ja pysyy siellä ajosta huolimatta?
Jos en tuota mittaria ihan väärin tulkitse, niin näyttäkö tuo lämpömittari öljyn lämpöjä? :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostOk, aina oppii uuttaOlin siinä uskossa että tulolmaa lämmitetään. Olikohan jossain mallissa semmonen systeemi :think
Osa 3
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Convertible View PostJuu, webastot korvattiin vettä lämittävillä sähkölämppäreilla joku kymmenvuotta sitten. Tuo alla oleva kuva on E83 koneesta, mutta kaikissa tuollainen taitaa olla?
http://static.bmwfans.info/images/epc/MTYyNzI0X3A=.png
Ok, aina oppii uuttaOlin siinä uskossa että tulolmaa lämmitetään. Olikohan jossain mallissa semmonen systeemi :think
Eiköhän tuo pikkukoneisen F25:n mittari näytä kuitenkin veden lämmön. E93 330i:ssä taas on öljynlämpö.
Edit: kyllä se näyttäis tippakannu olevan F25 mittarissakin, eli öljyn lämpöä mittaa. Ei voi ymmärtää miksi noin, ihan tavis autoissa. Kilpa-autot sitten erikseen.Last edited by bemu2000; 18-01-2013, 21:55.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostJep, mullakin jo vaihdettiin touraniin webaston palopesä kun autolla oli ajettu 30tkmMeinaatko siis että vettä lämmitetään sähköllä, vai ainoastaan kabiiniin tulevaa ilmaa? Ei se nouse F25:n lämpömittarikaan hätäsesti. Muutaman kilometrin siirtymiä kun tulee, niin ei nouse pohjilta mihinkään.
Leave a comment:
-
Leave a comment: