Moi! Mulla on -04 x3. Mullakin on orkis cd, etuovissa on kaiuttimet ja penkien alla subbarit. Purin ovet ja siel ei kyllä mitään pystyny tekemään ku kajarit on kiinitetty omilla kolmen ruuvin kiinityksillä ja isommat sinne ei mahu jos ei leikkaa peltiä! Takaovissa oli kyllä ritilät mutta kajareita ei ollu oli vaan jotkut pahvit =( Eikä aktiivi subbariakaan voi laittaa kun ei ole rca lähtöjä. Joten en kyllä keksiny mitään ja annoin olla =((( Kerro jos keksit jotain ois mukavaa tietää jos joku on keksiny jotain. =)
Jos kyseessä on hifi-setti, kajarit on ihan ok, mutta niiden ohjauksesta puuttuu potku.
Itse olen pariin penariin lisännyt Focalin vahvarin ohjaamaan suppareita. Signaalin voi kaiutinjohdoista. Vahvarista voi sitten säätää jumputuksen perustason mieleisekseen ja lopun säädön radiosta. Parinsadan euron temppu, joka vaikuttaa oikeasti.
Asennus tehtiin Turun Hifi-Konexissa, mutta periaate on simppeli.
Vahvari takakoppaan, virta suoraan akulta. Subbareille menevät kaiutinjohdot poikki ja johdot vahvarin kaiutintason sisäänmenoon. Subbareille menevät johdonpäät kiinni vahvariin ja siinä se on. Focalin vahvari osaa herätä ja nukkua kaiutinsignaalien mukaan.
Comment