Announcement

Collapse
No announcement yet.

X5 2002 alkuperäisen vetokoukun ongelma..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lassi4212
    Newbiemmer
    • Nov 2012
    • 12
    • Salo

X5 2002 alkuperäisen vetokoukun ongelma..

Moro,

autossa alkuperäinen Westfalian irroitettava koukku joka nostetaa ylöspäin lukittuakseen. Sähköplugi on takaata katsottuna oikealla ja koukun lukitusrulla myös oikealla. En saa millään koukkua lukittua paikoilleen ja tuntuu että tuo rulla ottaa kiinni pistokkeeseen eikä näin ollen saa lukittua koukkua.

Jos jollain samanlainen asennus niin onko teillä koukussa oleva lukitus vasemmalla vai oikealla puolella?

Mulla täysin identtinen asennus kuin kuvassa mutta lukitus oikealla.
    Last edited by Lassi4212; 16-11-2012, 00:45.
  • Vetäjä
    Bimmer Rookie
    • Oct 2009
    • 35
    • Espoo

Onhan sinulla avain käytössä? Sen tarvetta ei heti huomaa. Ainakin itse irrottelin kerran ilman avainta. Avainkolo on nätin suojan takana.

Mutta en muista miten väännetään, mutta sen muistan, että aika kauan hänskäilin ennen kuin onnistui. Kuvan mukainen on minulla.

Comment

• Lassi4212
      Newbiemmer
      • Nov 2012
      • 12
      • Salo

Originally posted by Vetäjä View Post
      Onhan sinulla avain käytössä? Sen tarvetta ei heti huomaa. Ainakin itse irrottelin kerran ilman avainta. Avainkolo on nätin suojan takana.

Mutta en muista miten väännetään, mutta sen muistan, että aika kauan hänskäilin ennen kuin onnistui. Kuvan mukainen on minulla.
      Avain on toki paikallaan, ilman sitä ei tuota rullaa saa edes käännettyä siihen asentoon että kuulalaakerit painuvat sisään. Eli ilman avainta ei tuota koukkua saa paikoilleen.

Comment

• buksin-1
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2003
        • 4592
        • Keski-Pohjanmaa

Originally posted by Lassi4212 View Post
        Moro,

autossa alkuperäinen Westfalian irroitettava koukku joka nostetaa ylöspäin lukittuakseen. Sähköplugi on takaata katsottuna oikealla ja koukun lukitusrulla myös oikealla. En saa millään koukkua lukittua paikoilleen ja tuntuu että tuo rulla ottaa kiinni pistokkeeseen eikä näin ollen saa lukittua koukkua.

Jos jollain samanlainen asennus niin onko teillä koukussa oleva lukitus vasemmalla vai oikealla puolella?

Mulla täysin identtinen asennus kuin kuvassa mutta lukitus oikealla.
        http://i.ytimg.com/vi/ASooeaT-dNg/0.jpg
        On silloin väärä koukun irto-osa. Sen avainmekanismin pitää olla vasemmalla puolella. Onko koukun irto-osa muodoltaan varmasti X5:sta varten? Voisiko olla sekoitunut esim. E60:stä...
        Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
        Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
        SISUSTAT modaukset

Comment

• Kiko750
          BTCF Member
          • Oct 2009
          • 357
          • Oulu/Finland

Mulla 2004 X5:ssa tehdaskoukku ja töpseli oikealla ja lukitusrulla vasemmalla (takaapäin katsottuna).

Comment

• _chris_
            Bimmer Fanatic
            • Aug 2003
            • 442
            • Nokia

Originally posted by Kiko750 View Post
            Mulla 2004 X5:ssa tehdaskoukku ja töpseli oikealla ja lukitusrulla vasemmalla (takaapäin katsottuna).
            Näin myös omassa samanikäisessä X5:ssä. Äkkivilkaisulla tuon ensimmäisen postauksen kuva vastaa hyvinkin X5:n orkkisasennusta.
            BMW E31 850 CSi -93, BMW E38 735i -96
            Ex: Land Rover D4 SDV6 HSE -12, VW Touareg Hybrid -10, Land Rover D4 3.0 TDV6 HSE -10, BMW E53 X5 3.0dA -04, BMW E39 530dAT -00, Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited -98, BMW E34 525i -91

Comment

• Neckbone
              Bimmer Rookie
              • Jul 2006
              • 135
              • Pori

Originally posted by _chris_ View Post
              Näin myös omassa samanikäisessä X5:ssä. Äkkivilkaisulla tuon ensimmäisen postauksen kuva vastaa hyvinkin X5:n orkkisasennusta.
              Myös omassa -03:sessa on lukitus vasemmallapuolella ja töpselireikä oikeal
              BMW X5 4,6is -03

Ex: BMW 525IAT -02, BMW 316I -92

Comment

• touring39
                BTCF Member
                • May 2005
                • 3901
                • Kaarina

Saattaa olla tyhmä kysymys, mutta eihän sulla ole sitä töpseliadapteria paikallaan?
                Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800

Ex:
                e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i

Comment

• Tuuve
                  Bimmer Fanatic
                  • May 2005
                  • 733
                  • Pk-seutu

Myös omassa -04:ssä on kuvan mukaisesti töpselit sun muut.

En usko että mahtuisi jos kiinnitysrulla lukkosylintereineen oikealla puolella töpselin kanssa.
                  BMW X5 E53 4.8is

Comment

• Lassi4212
                    Newbiemmer
                    • Nov 2012
                    • 12
                    • Salo

Kiitti vastauksista, uusi nuppi tilattu jossa lukitus vasemmalla

Comment

Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎