Announcement

Collapse
No announcement yet.

E84 takalasin lämmitin

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JaW
    Bimmer Rookie
    • Feb 2011
    • 34
    • Oulun seutu

E84 takalasin lämmitin

Moi, kertokaapa muut omistajat kuuluuko tuon takalasin sulaa kokonaan kun laittaa lämmittimen päälle? Mulla sulaa vaan semmoinen pyyhkijän kattava alue vaikka tuossa näyttää noita lankoja olevan lasin täydeltä? Toinen asia, pyyhkiikö takalasin sulka alas asti, mulla käy suunnilleen 3/4 lasista, jättää hassusti osan pyyhkimättä ja nestettä ruutaa vähän väärään suuntaankin vielä näiden lisäksi...
    E84 X1 xDrive 23da -10
    -ex-E91 330xda -05
  • mikkod
    BTCF Member
    • Aug 2007
    • 5200
    • Stadi

Originally posted by JaW View Post
    Moi, kertokaapa muut omistajat kuuluuko tuon takalasin sulaa kokonaan kun laittaa lämmittimen päälle? Mulla sulaa vaan semmoinen pyyhkijän kattava alue vaikka tuossa näyttää noita lankoja olevan lasin täydeltä? Toinen asia, pyyhkiikö takalasin sulka alas asti, mulla käy suunnilleen 3/4 lasista, jättää hassusti osan pyyhkimättä ja nestettä ruutaa vähän väärään suuntaankin vielä näiden lisäksi...

Sama ominaisuus myös F25. Eli se pyyhkijän alue sulaa. Pyyhkijän toimintaa en osaa sanoa mitään, kun en ole vielä käyttänyt
    Helkama S3000
    Myydään kutosen alustaosia
    This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla

Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"

Comment

• Convertible
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2003
      • 2638
      • Turku

Originally posted by JaW View Post
      Antennit on usein noissa laseissa, mahtaisiko olla niitä?
      F25 X3 35d
      E87 118i
      E46 330ti
      E46 M3
      E30 M3
      E30 M3 Convertible
      Z3 Roadster

Comment

• JaW
        Bimmer Rookie
        • Feb 2011
        • 34
        • Oulun seutu

Kiitos vastauksista ja noita antennejahan ne taitaa olla. Ja toisella foorumilla vahvistettiin tuo pyyhkijän toimintakin normaaliksi. Tulis vaan tilaamani lasien käsittelyaineet niin pysyis paremmin puhtaana tuo lasi, ensihätään nyt laitoin 5 sateesta, kyllähän sekin auttaa. Tuota suuttimen säätöä vielä mietiskelen, siinä on semmoinen talttapäämeisselin "kanta", jota yritin pyöräyttää, mutta ei liikkunut kohtuullisella voimankäytöllä.
        E84 X1 xDrive 23da -10
        -ex-E91 330xda -05

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎