Moi, kertokaapa muut omistajat kuuluuko tuon takalasin sulaa kokonaan kun laittaa lämmittimen päälle? Mulla sulaa vaan semmoinen pyyhkijän kattava alue vaikka tuossa näyttää noita lankoja olevan lasin täydeltä? Toinen asia, pyyhkiikö takalasin sulka alas asti, mulla käy suunnilleen 3/4 lasista, jättää hassusti osan pyyhkimättä ja nestettä ruutaa vähän väärään suuntaankin vielä näiden lisäksi...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E84 takalasin lämmitin
Collapse
X
-
Originally posted by JaW View PostMoi, kertokaapa muut omistajat kuuluuko tuon takalasin sulaa kokonaan kun laittaa lämmittimen päälle? Mulla sulaa vaan semmoinen pyyhkijän kattava alue vaikka tuossa näyttää noita lankoja olevan lasin täydeltä? Toinen asia, pyyhkiikö takalasin sulka alas asti, mulla käy suunnilleen 3/4 lasista, jättää hassusti osan pyyhkimättä ja nestettä ruutaa vähän väärään suuntaankin vielä näiden lisäksi...
Sama ominaisuus myös F25. Eli se pyyhkijän alue sulaa. Pyyhkijän toimintaa en osaa sanoa mitään, kun en ole vielä käyttänytHelkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
-
-
Originally posted by JaW View PostMoi, kertokaapa muut omistajat kuuluuko tuon takalasin sulaa kokonaan kun laittaa lämmittimen päälle? Mulla sulaa vaan semmoinen pyyhkijän kattava alue vaikka tuossa näyttää noita lankoja olevan lasin täydeltä? Toinen asia, pyyhkiikö takalasin sulka alas asti, mulla käy suunnilleen 3/4 lasista, jättää hassusti osan pyyhkimättä ja nestettä ruutaa vähän väärään suuntaankin vielä näiden lisäksi...F25 X3 35d
E87 118i
E46 330ti
E46 M3
E30 M3
E30 M3 Convertible
Z3 Roadster
Comment
-
-
Kiitos vastauksista ja noita antennejahan ne taitaa olla. Ja toisella foorumilla vahvistettiin tuo pyyhkijän toimintakin normaaliksi. Tulis vaan tilaamani lasien käsittelyaineet niin pysyis paremmin puhtaana tuo lasi, ensihätään nyt laitoin 5 sateesta, kyllähän sekin auttaa. Tuota suuttimen säätöä vielä mietiskelen, siinä on semmoinen talttapäämeisselin "kanta", jota yritin pyöräyttää, mutta ei liikkunut kohtuullisella voimankäytöllä.E84 X1 xDrive 23da -10
-ex-E91 330xda -05
Comment
-
Comment