Announcement

Collapse
No announcement yet.

X3:sen avain E83

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Järppä
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2006
    • 1108
    • Stadi, ladon takana.

    X3:sen avain E83

    Moi!

    Duuni kaverin puolesta tiedustelen pienoiseen ongelmaan ratkaisua.
    Auto on siis X3 E83 2006 3.0dA Xdrive

    Omistajalla on kolme kappaletta (salmiakki) avaimia joista vain yksi toimii. Kahdesta virta kaput mutta eikös näissä ole latautuvat avaimet eli ei vaihdettavaa paristoa. Ainakin avain näyttää saumastaan "kiinteältä" ja RealOEM:in mukaan paristollinen avain on erillainen.

    Näissä kahdessa avaimessa ei kauko-ohjaus toimi, miten koodaus tapahtuu käsin. E46:sen ohje ei kuulemma toiminut. Toinen näistä avaimista on selkeästi käytetty mutta toinen näyttää uudelta käyttämättömältä.

    Iso kiitos etukäteen apuja antaneille.
    Ex: E91 d813 M-Sport le mans blau metallic
    Ex: E82 123dA M-Sport Sedonarot metallic
    Do not, under any circumstances, buy the 123d in the M-Sport trim. The ride is far too hard.:think
    If you're relaxed or want a thrash, this motor lets you be as wild or calm as you like.
    Top Gear review
  • Rado
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2006
    • 716

    #2
    Oisko kadottanut koodin ?

    Comment

    • Järppä
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2006
      • 1108
      • Stadi, ladon takana.

      #3
      Originally posted by Rado View Post
      Oisko kadottanut koodin ?
      On juu kadottanut koodin mutta miten koodaus tapahtuu jotta saadaan nuo kaksi avainta toimimaan.
      Ex: E91 d813 M-Sport le mans blau metallic
      Ex: E82 123dA M-Sport Sedonarot metallic
      Do not, under any circumstances, buy the 123d in the M-Sport trim. The ride is far too hard.:think
      If you're relaxed or want a thrash, this motor lets you be as wild or calm as you like.
      Top Gear review

      Comment

      • Järppä
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2006
        • 1108
        • Stadi, ladon takana.

        #4
        Todella piece of cake kun kävi itse tekemässä.

        Toisen avaimet patteri oli kuollut mutta toinen avaimista oli aivan brand new joka otti heti kontaktin auton kanssa.

        Ex: E91 d813 M-Sport le mans blau metallic
        Ex: E82 123dA M-Sport Sedonarot metallic
        Do not, under any circumstances, buy the 123d in the M-Sport trim. The ride is far too hard.:think
        If you're relaxed or want a thrash, this motor lets you be as wild or calm as you like.
        Top Gear review

        Comment

        • bemu-freak
          Bimmer Fanatic
          • Oct 2003
          • 277
          • Kerava

          #5
          Minullakin oli omat haasteet noiden avaimien kanssa tuossa joku aika sitten.

          Auton mukana tuli 2 avainta, joista vain toinen aukaisi ovet. Molemmilla auto käynnistyi.

          Avasin avaimen joka ei avannut ovia ja vaihdoin siihen akun.
          Ei alkanut aukomaan ovia vaikka kuinka koodaili.

          Tilasin Englannista käytetyn avaimen ja sen koodaus onnistui hienosti, mutta tietenkään auto ei käynnistynyt tällä avaimella vaikka kokosi avaimen alkup. avaimen avain osalla, vaan ajonesto piti saada pois.

          Irrotin Englanti avaimesta 8 jalkaisen piirin ja siirsin tilalle alkuperäisen avaimen sisältä vastaavan pintaliitoskomponentin ja avot nyt mulla on kaksi toimivaa avainta.
          BMW E61 525iA -05, E38 740ia -97
          ex E53 3.0DA 04, E90 320DA -05, E36 325CiA -94, E34 525iAT -95, E87 120DA -05, E60 530DA -03, E39 523iA -96, E30 318i -90, E39 530DAT -99, E34 525i 24V -89, E36 316i -95, E28 520i -87, E21 318i -82, 2002 -69

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎