Originally posted by biglimited
View Post
Z3 putkistovaihtoehtoja
Collapse
X
-
Niinhän se olikin. My bad.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
-
Oisko sitten noi Schmiedmannin?
Comment
-
Ei ole ainakaan hinnalla pilattu :think.Originally posted by Remotion View PostNäillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
But are they any good?Originally posted by Laku View PostEi ole ainakaan hinnalla pilattu :think.
Comment
-
Omassa nyt ei ilmeisesti tuo olekkaan kovin todennäköistä. Tuossa 99 vuosimallissa katit on pakosarjoissa, eivätkä ole keraamiset, vaan metalliset.Originally posted by Remotion View PostPystyy, kiihdyttäessä nokkaan tulee se perinteinen rikin haju, eli oma katti haisee hirveälle kabiiniin asti kun yrittää kiihdyttää, ja omani ei edes kiertänyt yli 5000kierroksen tai kulkenut yli 160kmh siinä vaiheessa kun katalysaattori oli ihan hajonnut.
Model 3
Ex X5 40d
Ex 330d
Ex Z4m coupé ESS525
Ex Z3 coupé Vf engineering 309
Comment
-
-
Eli oli toi sama putkisto, mitä ite kuullut niin noista schmiedmannin rööreistä pettäis hitsaukset todella helposti, mut sulla ei ollu sellasta?Originally posted by biglimited View PostKuten puhuimme, eihän vaparilla kuuhun mennä... Mut ääntä, keveyttä ja muutama polle ehkä tulee
Comment
-
Comment