Oikea etuiskari vuotaa niin tarkottaa sitä, että pitäisi iskarit uusia. Varmuuden vuoksi EDC alusta, mikä tuo muutaman lisähaasteen. Auto siis 2010 vuosimallia oleva 35is ja kilsoja alla 110tkm
- Orkkis iskarit eteen maksaa n. 700e/kpl, joten vaihto töineen n. 2000e
- Orkkis iskarit ja samalla vaihtaa jouset Eibach / H&R. Eibachin jouset ei laske kun keulaa 10 mm (M-Sport) kun taas H&R pudottaa edestä ja takaa 20 mm. Kustannukset kokonaisuudessaan n. 2300e
- Vaihtaa koko alustasarja KW V3 on n. 2200e, asennettuna sitten lähemmäksi 2700e. Ei tarvi eriksen sitten takaiskareita uusia "hetken päästä".
1) Onko Eibachin ja orkkisjousien välillä eroja?
2) Miten Eibachin ja H&R:n jousien erot?
3) Onko jollain H&R:n jousia asennettu? E85:ssa (ei M-Sport) H&R:n jouset raapi sisäkaariin, onko sama ongelma E89:ssä? Renkaat 19"
4) KW:n alustasarjalla pitäisi poistaa EDC käytöstä, mistä ainakin ite tykkään. Jollain kokemusta EDC vs. KW V3?
5) Muita E89:n alustoja suositeltavana ja kokemusta?
- Orkkis iskarit eteen maksaa n. 700e/kpl, joten vaihto töineen n. 2000e
- Orkkis iskarit ja samalla vaihtaa jouset Eibach / H&R. Eibachin jouset ei laske kun keulaa 10 mm (M-Sport) kun taas H&R pudottaa edestä ja takaa 20 mm. Kustannukset kokonaisuudessaan n. 2300e
- Vaihtaa koko alustasarja KW V3 on n. 2200e, asennettuna sitten lähemmäksi 2700e. Ei tarvi eriksen sitten takaiskareita uusia "hetken päästä".
1) Onko Eibachin ja orkkisjousien välillä eroja?
2) Miten Eibachin ja H&R:n jousien erot?
3) Onko jollain H&R:n jousia asennettu? E85:ssa (ei M-Sport) H&R:n jouset raapi sisäkaariin, onko sama ongelma E89:ssä? Renkaat 19"
4) KW:n alustasarjalla pitäisi poistaa EDC käytöstä, mistä ainakin ite tykkään. Jollain kokemusta EDC vs. KW V3?
5) Muita E89:n alustoja suositeltavana ja kokemusta?
Comment