Announcement

Collapse
No announcement yet.

Liberty Walk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Midas
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2012
    • 272
    • Petäjävesi

Liberty Walk

Onkohan kukaan tavannut noita Liberty Walkin levikkeitä zetoreissa? Jollain tavalla nuo niittilevikkeet vaan käy omaan silmään. Lähinnä pelkästään perän levitys mielessä. :think
    Model 3

Ex X5 40d
    Ex 330d
    Ex Z4m coupé ESS525
    Ex Z3 coupé Vf engineering 309
  • Remotion
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2003
    • 15248
    • Ajamisen Iloa

Muutaman Liberty Walkin auton olen nähnyt livenä ja ainoa kuvaava sana on överi. Eikös sun auto ollut kuitenkin suorituskyky edellä rakennettu? Menee varmasti takapakkia sen suhteen. Jälleenmyyntiarvo varmasti kanssa romahtaa ellei satu jotain spesiaaliostajaa kohdalle.

Itse lähtisin ehdottomasti mielummin rakentamaan orkkis Z4 M Coupe GTR lookkeria, täältä paljon kuvia ja tarinaa: http://www.zpost.com/forums/showthread.php?t=102549

Tosin en tiedä mitä helvettiä ne on kelannut ton alustan korkeuden kanssa. xD

Z3 coupé individual

F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
    E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

Comment

• Bullitt
      BTCF Member
      • Jul 2002
      • 2786
      • Turku

Omasta mielestä kamalan näköinen tuollainen aidolle kilpa-autolle uskollinen korisarja, koska nuo helvetin isot pyöränaukot ei vaan täyty millään järkevällä katurenkaalla. Eikä asiaa auta oikeastaan yhtään, vaikka auton löis ihan tonttiin kiinni.

Liberty Walk ei taas tee Z4 etulevikkeitä ollenkaan. Eikö sekin ole vähän hölmön näköistä, että takana on helvetinmoiset levikkeet, mutta etupää on vakio?

Jos olis Zeta ja jos olis sen jälkeen vielä rahaa niin, että alimmaiset homehtuu, niin mun valinta näin yhtäkkiä olis tämä:

design, bmw, sema, z4, carbon, fiber, m3, coupe, semashow, bodied, slek, sema2013

Comment

• Midas
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2012
        • 272
        • Petäjävesi

Tuota Slek juttua joskus lueskelin, mutta on vähän liikaa omaan makuun. Ja myös tuo täysi race kit menee mulle liiaksi. Tossa on pari kuvaa tosta libertystä tosin roadsterina. http://libertywalk-eu.com/bmw-z4/

Varmaan tuo perän levitys on jäänyt vanhasta kolmosesta mieleen, joka oli vähän tuota nelosta rohkeammin muotoiltu. Ja myös vanhat possut leveällä perällä istuu omaan silmään. Itse tykkään jopa Ferrareista ja Lamboista, joihin on nuo libertyt niitattu 😄

Suorituskyky edellä jonkin verran ehkä menty, mutta aina nää ulkoiset kans kiinnostaa. 😁 Voi olla, että laittaa vaikka jossain välissä Stop Techiä, niin unohtuu taas tuo muovin kiinnitys autoon.
        Model 3

Ex X5 40d
        Ex 330d
        Ex Z4m coupé ESS525

Comment

• Remotion
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2003
          • 15248
          • Ajamisen Iloa

Sopiiko nuo coupeen ollenkaan?
          Z3 coupé individual

Comment

• Midas
            Bimmer Fanatic
            • Aug 2012
            • 272
            • Petäjävesi

Originally posted by Remotion View Post
            Sopiiko nuo coupeen ollenkaan?
            Pitäis käydä. Ilmeisesti noiden mun aero-helmojen kanssa ei, mutta niitten kapeampien kanssa kyllä.
            Model 3

Ex X5 40d
            Ex 330d
            Ex Z4m coupé ESS525

Comment

• Remotion
              Bimmer Enthusiast
              • Mar 2003
              • 15248
              • Ajamisen Iloa

Kuule pidä se nykyinen setti vaan. Jos sulla on harvinaiset aero helmat yms. Mielummin sitten jotain funktionaalista oikeata aerodynamiikkaa siihen kaveriksi.
              Z3 coupé individual

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍