Hei arvon bemaristit,
Onko kukaan koskaan törmännyt vastaavaan tilanteeseen.
- Auto on BMW Z3 1996, autossa on ajonesto ja airbagit
Virtalukko otti ja tuli tiensä päähän ja kun en vaihtanut sitä ajallaan, niin särkemällä piti ottaa pois tietenkin. Pyöri siis avain tyhjää...
Tilasin uuden virtalukon, asensin paikoilleen ja kaikki toimii hyvin kunnes ottaa avaimen pois virtalukosta ja rattilukko "aktivoituu". Sen jälkeen avain on todella hankala saada takaisin virtalukkoon uudestaan.
BMW huolto epäili kulunutta avainta syyksi joten tilattiin vielä uusi virtalukko ja avain...
Niillä sama toistuu, paitsi että uusi avain on ihan mahdoton saada virtalukkoon uudestaan.
Kun virtalukot ovat irrallaan rungosta, kaikki toimii hienosti ja avain menee sisään ja ulos kuten pitääkin.
Itseltä loppuu ideat tämän kanssa, auttakaa!
-Janne
Onko kukaan koskaan törmännyt vastaavaan tilanteeseen.
- Auto on BMW Z3 1996, autossa on ajonesto ja airbagit
Virtalukko otti ja tuli tiensä päähän ja kun en vaihtanut sitä ajallaan, niin särkemällä piti ottaa pois tietenkin. Pyöri siis avain tyhjää...
Tilasin uuden virtalukon, asensin paikoilleen ja kaikki toimii hyvin kunnes ottaa avaimen pois virtalukosta ja rattilukko "aktivoituu". Sen jälkeen avain on todella hankala saada takaisin virtalukkoon uudestaan.
BMW huolto epäili kulunutta avainta syyksi joten tilattiin vielä uusi virtalukko ja avain...
Niillä sama toistuu, paitsi että uusi avain on ihan mahdoton saada virtalukkoon uudestaan.
Kun virtalukot ovat irrallaan rungosta, kaikki toimii hienosti ja avain menee sisään ja ulos kuten pitääkin.
Itseltä loppuu ideat tämän kanssa, auttakaa!
-Janne
Comment