...nyt oikein tiedä, mihin osastoon tämä kuuluisi.
Onkos kukaan kytkenyt älylaturin johtoja kiinteästi Zetorin konehuoneen terminaaleihin (toisessa päässä tietenkin pikaliitin laturille)? Lienee kait "sallittua"?
Varsinainen kysymys on se, kun minulla on ko. johdon liitinpäässä sellainen indikaattori, jossa on liikennevalot varauksen ilmaisemiseen; kun lykkäsin johdot kokeeksi ennen kiinnittämistä terminaaleihin, näytti punaista (akku on kuitenkin ihan täynnä) ja virta päällä vilkkui ja kun käynnistin auton, vilkkui sellaista yhdistelmää, ettei laturin manuaaleista löytynyt selitystä (muistaakseni punaista ja keltaista vuorotellen... -voin vielä tarkistaa).
Voiks toi olla niin, että se ei haista akun tilannetta auton läpi takaa eteen?
Minua ei vilkkuminen konehuoneessa haittaisi mutta kiinnosta tietää, mistä lie johtuu.
Laturi johtoineen on Cetekin Polar (eikös ne ole 5A) ja auto 2010 35i.
Onkos kukaan kytkenyt älylaturin johtoja kiinteästi Zetorin konehuoneen terminaaleihin (toisessa päässä tietenkin pikaliitin laturille)? Lienee kait "sallittua"?
Varsinainen kysymys on se, kun minulla on ko. johdon liitinpäässä sellainen indikaattori, jossa on liikennevalot varauksen ilmaisemiseen; kun lykkäsin johdot kokeeksi ennen kiinnittämistä terminaaleihin, näytti punaista (akku on kuitenkin ihan täynnä) ja virta päällä vilkkui ja kun käynnistin auton, vilkkui sellaista yhdistelmää, ettei laturin manuaaleista löytynyt selitystä (muistaakseni punaista ja keltaista vuorotellen... -voin vielä tarkistaa).
Voiks toi olla niin, että se ei haista akun tilannetta auton läpi takaa eteen?
Minua ei vilkkuminen konehuoneessa haittaisi mutta kiinnosta tietää, mistä lie johtuu.
Laturi johtoineen on Cetekin Polar (eikös ne ole 5A) ja auto 2010 35i.
Comment