Tervehdys!
Auto on 2002 vuosimallin Z3 2,2 litrasella koneella, ei mikään tykki mutta vanhalle miehelle riittävästi tehoa. 75000 ja rapiat kilsoja mittarissa. Toimii moitteettomasti, mitä nyt takaa kuuluu tuo turha kolahdus kun vaihtaa ykköseltä kakkoselle. Kuulemma on Z3 ominaisuus. Onko Seinäjoki-Vaasa-Pori suunnalla joku osaava paja joka korjaisi?
Mistä johtuu mittaritaulussa ilmoitus eep_2 kilometri näytön kohdalla kun auto on seissyt kylmässä päivän. Ei mikään iso vaiva, pikkasen harmittaa kun kierroslukumittari, vedenlämpö sekä bensamittari näyttää "ei mitään"! Tilanne korjaantuu kun kone lämpiää. Missä vika ja onko asialle tehtävissä jotain vai kuuluuko tämäkin auton ominaisuuksiin?
Miten toimiva on tuo rättikaton ja takaluukun välissä oleva tiiviste. Pitääkö vettä ja jollei pidä, valuuko se jonnekin auton sisään ja sieltä jostain kautta ulos? Olen kuullut "drain holesta" mistä tuo vesi pitäisi valua ulos. Missä sijaitsee moinen reikä ja pääseekö sitä rassaamaan mikäli se/ne on tukossa? Näkyykö tämä reikä jossain auton alla?
Kuuluuko Z3 olla uraherkkä (tyhmä kysymys) kun se aina välillä haluaa lähteä johonkin suuntaan... aika ajoin tosi "työläs" ajettava ja ratista saa todella pitää kiinni. Johtuuko renkaista, edessä Dunlop 225/45 R17, takana 245/40 R17 vai mahdollisesti jostain muusta. Ensi viikolla on tarkoitus tehdä nelipyörä suuntaus josta toivon apua ongelmaan.
Omassa Z3 ainoa asia jota kaipaan on vakionopeudensäädin, onko iso homma asentaa?
Millä aineella olette pesseet/putsanneet takaikkunan. Vielä näkyy läpi mutta kellastumaan päin on.
Näillä kysymyksillä mennää!
Auto on 2002 vuosimallin Z3 2,2 litrasella koneella, ei mikään tykki mutta vanhalle miehelle riittävästi tehoa. 75000 ja rapiat kilsoja mittarissa. Toimii moitteettomasti, mitä nyt takaa kuuluu tuo turha kolahdus kun vaihtaa ykköseltä kakkoselle. Kuulemma on Z3 ominaisuus. Onko Seinäjoki-Vaasa-Pori suunnalla joku osaava paja joka korjaisi?
Mistä johtuu mittaritaulussa ilmoitus eep_2 kilometri näytön kohdalla kun auto on seissyt kylmässä päivän. Ei mikään iso vaiva, pikkasen harmittaa kun kierroslukumittari, vedenlämpö sekä bensamittari näyttää "ei mitään"! Tilanne korjaantuu kun kone lämpiää. Missä vika ja onko asialle tehtävissä jotain vai kuuluuko tämäkin auton ominaisuuksiin?
Miten toimiva on tuo rättikaton ja takaluukun välissä oleva tiiviste. Pitääkö vettä ja jollei pidä, valuuko se jonnekin auton sisään ja sieltä jostain kautta ulos? Olen kuullut "drain holesta" mistä tuo vesi pitäisi valua ulos. Missä sijaitsee moinen reikä ja pääseekö sitä rassaamaan mikäli se/ne on tukossa? Näkyykö tämä reikä jossain auton alla?
Kuuluuko Z3 olla uraherkkä (tyhmä kysymys) kun se aina välillä haluaa lähteä johonkin suuntaan... aika ajoin tosi "työläs" ajettava ja ratista saa todella pitää kiinni. Johtuuko renkaista, edessä Dunlop 225/45 R17, takana 245/40 R17 vai mahdollisesti jostain muusta. Ensi viikolla on tarkoitus tehdä nelipyörä suuntaus josta toivon apua ongelmaan.
Omassa Z3 ainoa asia jota kaipaan on vakionopeudensäädin, onko iso homma asentaa?
Millä aineella olette pesseet/putsanneet takaikkunan. Vielä näkyy läpi mutta kellastumaan päin on.
Näillä kysymyksillä mennää!
Comment