Originally posted by johnny99
View Post
Z3 vannekysymys
Collapse
X
-
Antaa olla ihan rauhassa. Itellä meni ilman mitään ongelmia taaksekin tuo 10x17" ET 10:llä. Tai alkuun oli kyllä ET 0, mutta meni jo hiukan liian rajuksi
-
2.8l-3l koneisissa et-luku on takana 35-42.
Mz3:ssa n. 20
Veikkaisin, että pienikoneisissa se on lähellä 40
Leave a comment:
-
Ja lisäksi jarrulevyjen koko saattaa tuoda omia ongelmiaan konetyypistä riippuen? Ei siis liian pieniä vanteita alle
.
Leave a comment:
-
Sen tiedän, että lokasuojat ovat kapeammat. Muistaakseni n. 3.5cm/puoli, edessä vähemmän.
Sitä en tiedä vaikuttaako vannevalintoihin. Itsellä 2.8l kone ja 19"x8.5 ja 19"x9.5 ET40 mahtuu hyvin, mutta ei ole kuitenkaan vastausta itse kysymykseen.
Ja vielä, itse ostaisin väh. 18", mutta makukysymys.
Leave a comment:
-
Originally posted by johnny99 View PostVoi olla, ainakin korin pellit ovat kapeammat
Nimenomaan... Ainakin näin olen käsittänyt, että takaloksut olisivat kapeammat 4-sylinterissä...? Jos ja kun joku tietää, niin please valaiskaa...
Leave a comment:
-
Onko tosiaan muka eri 4-sylinterisessä... :think En usko, mutta en myöskään varmaksi tiedä
Leave a comment:
-
Z3 vannekysymys
Eli millaset vanteet voi tyrkätä alle 4-sylinteriseen Z3:seen? Kokona toimisi 17", mutta lähinnä takavanteen maksimi leveys / et-tiedot kiinnostaisivat? Lienevät eri kuin 6-sylinterisessä?:thinkLast edited by fastandfurious; 15-05-2008, 12:12.Tags: None
Leave a comment: